|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
I mål
|
Sv: Ull på skolebarn
Det høres bra ut. Jeg tipper det er noenlunde likt klientell hos oss som hos dere. Eller i alle fall omtrent samme stil. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ull på skolebarnHos oss er det også ytterst få som går i bare tynn ull longs inne på skolen og sfo. Jenter er det letter med, for de kan lett ha en kjole eller skjørt på utsiden. Jentene mine bruker tynn ull t-skjorte fra Janus (i år har jeg kjøpt den i friske farger, for de ble visst lei av å bare gå i den brune når de gangene de måtte ta av genseren utenpå.) Utenpå har de tynn ullgenser. De har gjerne joggebukser i tynn eller tykkere fleece eller Krinkelullbukser de bruker. På vår skole er det ganske gulvkaldt så er det kaldt ute har de tynn ullongs under. Da vet jeg at de er kledd riktig under utetøyet når de slenger på seg dressen. For noe mellomlag det har ikke skoleungene vett på å ta på seg. Da skal det være minus 15 eller lavere i tilfelle før jeg får dem til å gjøre det. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ull på skolebarnSnuppa har alltid brukt ullstrømpis eller longs med et skjørt over om vinteren, dersom hun ikke har loffet rundt i ullbukse også. Det har vært superpraktisk bare å ha et skjørt liggende på plassen som hun kan dra over. Lillebror har løpt mye rundt i bare ullstrømis eller longs i barenahgen, så jeg lurer også litt på hvordan vi skal ordne det nå til vinteren |
|
|
|
|
|
#44 |
|
can-jur
|
Sv: Ull på skolebarnVi bor der det er kaldest om vinteren
|
|
|
|
#45 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Ull på skolebarnMin skolejente, som gikk i tredje klasse i fjor, hadde alltid ull under vanlige klær. Når jeg hentet henne på SFO gikk hun stort sett i ullundertøy, og det gjorde de fleste andre også. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ull på skolebarn
La han løpe rundt i bare det, hvorfor ikke? Min gjorde det da han var liten. I fjor vinter kjøpte jeg Janus ullbukser og tok på ham, så var han litt mer kledd og de kunne bare ta på dress når de skulle ut.
|
![]() |
|
|