Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er egentlig vitsen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-07, 13:18   #81
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det er ikke snakk om knebling, det er snakk om at jeg sier min personlige mening.

...som er rimelig sammenfallende med min personlige mening.

Gammel 15-03-07, 13:21   #82
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke snakk om knebling, det er snakk om at jeg sier min personlige mening.

Ok, men Tinetoff, hvis man ikke liker diskusjonen, så kan man bare la være å lese den og heller hoppe over til de temaene/debattene man får noe ut av. Verre er det ikke!
Det er mange tråder her inne som jeg synes er dødsens kjedelige og utrolig uinteressante, men som allikevel har opptil flere hundre innlegg om ikke mer. Jeg gidder ikke lese dem, og langt mindre svare.

Å oppfordre andre om å ikke starte diskusjoner bare for at du ikke liker dem, synes jeg ingenting om.

Gammel 15-03-07, 13:26   #83
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er forøvrig enig med Tinetoff og ønsker meg ikke et forum som er preget av sensasjonspresse og internettsladder. Måten jeg stort sett gjør det på er at jeg enten overser diskusjonen eller sier direkte i diskusjonen at jeg syns det er et utidig tema. Det beste ville selvsagt vært å sluppet disse trådene siden de på mange måter senker kvaliteten på forumet.

Synes du ja! Kanskje de som starter tråden synes emnet er interessant? Skal det være regler for hvilke diskusjoner som er velkomne her på forumet, så tror jeg mange, mange vil falle fra. Dersom hensikten med FP er at man skal kun diskutere politiske korrekte temaer i følge en på forhånd oppsatt FP-mal, ja, så få det med i forumreglene da, slik at de som ikke finner reglene for diskusjonstemaer kan holde seg langt unna hele forumet.

Gammel 15-03-07, 13:29   #84
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg er litt glad for at det finnes andre tråder enn tråder om økologisk mat, våtservietter og kvinnekamp.

Ja, det jeg prøver å si er at man har ulike interesser. Og det burde være ok.

Nemlig!

Gammel 15-03-07, 13:31   #85
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Synes du ja! Kanskje de som starter tråden synes emnet er interessant? Skal det være regler for hvilke diskusjoner som er velkomne her på forumet, så tror jeg mange, mange vil falle fra. Dersom hensikten med FP er at man skal kun diskutere politiske korrekte temaer i følge en på forhånd oppsatt FP-mal, ja, så få det med i forumreglene da, slik at de som ikke finner reglene for diskusjonstemaer kan holde seg langt unna hele forumet.

Jeg tror ikke noen seriøst mener det skal være med i reglene Elin. Dette er bare meningsytringer og hjertesukk. Ikke diktat.

Gammel 15-03-07, 13:35   #86
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg tror ikke noen seriøst mener det skal være med i reglene Elin. Dette er bare meningsytringer og hjertesukk. Ikke diktat.

Men når såpåss sterke uttrykk som at det er bermen som starter slike tråder og at slike tråder senker standarden på forumet, da begynner man jo virkelig å lure? I alle fall gjør jeg det.
Jeg synes FP er helt TOPP jeg! Absolutt! Jeg synes det er svært mange interessante temaer, mennesker og debatter. Noen ganger er det tråder som dukker opp som jeg har null interesse av og som jeg bare glatt overser. Verre er det ikke.

Gammel 15-03-07, 13:37   #87
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det syns jeg. Er det feil at jeg skriver meningen min om hvordan jeg ønsker forumet skal være?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 13:37   #88
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fryktelig nysgerrig, og liker godt sladrestoff også. Siden jeg på det jevne er kulturelt, intellektuelt og moralsk overlegen de fleste, kan jeg kose meg med litt sladder i ny og ne ute at jeg mister stempelet som perkfet.

Jeg blir ikke irritert over sånne sladretråder, men gidder ikke aktivt delta.

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg er rimelig nysgjerrig av meg men jeg skal love deg at Rune og dildoen hans har jeg null interesse for

Var det en dildo involvert?

Gammel 15-03-07, 14:18   #89
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt enig Selv om argumentet ditt biter seg litt i halen, for hvis man skal få diskutere hva man vil, så må også Tinetoff få mene og skrive det hun vil om slike "tigge-prikker"-tråder....

Jeg ble tipset om FP da jeg diskuterte på et forum hvor takhøyden er heller lav, så jeg ble veldig glad da jeg fant FP, og synes det er helt fantastisk at man her har lov til å krangle og være uenige, og det helt uten at noen blir så leie at de skriver "nå gråter jeg"-svar

Gammel 15-03-07, 14:47   #90
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men når såpåss sterke uttrykk som at det er bermen som starter slike tråder og at slike tråder senker standarden på forumet, da begynner man jo virkelig å lure? I alle fall gjør jeg det.

Mener du at du begynner å lure på om man egentlig mener at slike tråder burde være forbudt? (Og er det forresten noen som har sagt at det er "bermen" som starter slike tråder? Det gikk meg hus forbi, i så fall.) Jeg er nemlig også ganske sikker på at ingen går inn for å forby denne typen tråder.

Jeg er for min egen del enig med Tinetoff i at jeg synes det er småekkelt med tråder der mye av poenget er å tigge sladder og "hemmelige" bilder, og at jeg skulle ønske det ikke var slike tråder her. (Ikke primært fordi jeg ikke er interessert i dem selv, men fordi jeg synes det er trist og ja, litt ekkelt at folk holder på slik.) Men jeg synes også det er viktig med den takhøyden som er her, og at den skal innebære at det er lov til å skrive ting som f.eks. jeg selv ikke liker.

Jeg synes det er veldig bra at man kan balansere "uheldige" tråder (altså, tråder man selv synes er uheldige) ved å komme med kritiske spørsmål og utfordre dem som deltar, at man kan ta opp spørsmålet om publikums og medias rolle og ansvar (moralsk og juridisk) i denne typen saker. Jeg mener veldig sterkt at den beste måten å "bekjempe" (for å bruke et sterkt ord) ytringer man ikke liker, er ved å svare på dem - utfordre dem som kommer med dem, og komme med mot-ytringer eller "alternative" ytringer selv. Har man frihet til å si hva man vil, så har man også selv ansvar for hva man velger å si, og jeg mener at man ansvarliggjør den enkelte som ytrer seg ved å komme med tilbakemeldinger direkte (her: ved å svare på poster, ved å rødprikke, ved å komme med motargumenter, eller ved å starte en egen tråd for å si hva man mener), i stedet for å f.eks. innføre forhåndsensur når det gjelder hva det er lov til å si.

- Og det ble litt i overkant bombastisk, men det er nå omtrent det jeg mener, da. Både om prikketigging, sladderutveksling og mer ubehagelige og potensielt "farlige" ytringer.

Gammel 15-03-07, 14:54   #91
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Veldig enig med Skilpadda (bombe). Folk må også starte kritiske tråder til diskusjonene som jeg liker å starte/delta i. Hvorpå jeg må få lov å forsvare hvorfor jeg liker å delta i slike tråder (uten å beskylde noen for å kreve at de skal forbys, bare fordi de setter spørsmålstegn ved dem).

"Bare la vær å les diskusjonen da vel, hvis du ikke liker den" er et helt lovlig svar å gi også. Det betyr heller ikke at man ikke har lov til å starte en slik tråd som Tinetoff starter her.

Man kan godt mislike noe, og ytre sin mening om dette, uten samtidig å mene at det skulle være forbudt. Det kan like gjerne være, som Skilpadda sier, for å utfordre de som holder på med det man ikke liker, og å skape refleksjon rundt dette.

Gammel 15-03-07, 15:33   #92
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

...som er rimelig sammenfallende med min personlige mening.

...og med min personlige mening.

Gammel 15-03-07, 15:50   #93
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja, det syns jeg. Er det feil at jeg skriver meningen min om hvordan jeg ønsker forumet skal være?

Selvfølgelig skal du kunne skrive meningen din, Kasia. Men det er ikke tydelig at det er din subjektive mening når du svarer som du gjorde tidligere her:

Opprinnelig lagt inn av Kasia

Det beste ville selvsagt vært å sluppet disse trådene siden de på mange måter senker kvaliteten på forumet.

Her over uttaler du deg nemlig som om det er et objektivt syn blant de fleste at disse trådene (som enkelte ikke liker) senker kvaliteten på forumet, og det er jo tydelig at ikke alle synes at de svekker kvaliteten, men at det er rom for også sladdertråder og annet tullball. Du må i så fall legge til Jeg mener at foran setningen din, fordi det er DU som mener det. Ikke alle.

Se her:
Jeg mener at det beste ville selvsagt vært å sluppet disse trådene siden de på mange måter senker kvaliteten på forumet.

Ser du forskjellen?

Gammel 15-03-07, 15:52   #94
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Elin - du er bare rå! Jeg rett og slett digger deg!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 16:09   #95
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mener du at du begynner å lure på om man egentlig mener at slike tråder burde være forbudt? (Og er det forresten noen som har sagt at det er "bermen" som starter slike tråder? Det gikk meg hus forbi, i så fall.) Jeg er nemlig også ganske sikker på at ingen går inn for å forby denne typen tråder.

Nei, jeg mener ikke egentlig at jeg tror noen vil forby slike tråder, men ja, ettersom det tidligere i tråden her gis inntrykk for at man ikke ønsker slike tråder, og at det senker kvaliteteten på forumet osv.osv. da lurer jeg på om enkelte forumbrukere er så firkantede og snevre at de ikke bare kan la være å bry seg om de enkelte trådene man ikke finner bra eller interessante eller artige. Så utrolig mange ekle, fæle, uinteressante tråder er det da virkelig ikke her, eller? Jeg synes det er veldig mye bra her jeg, faktisk.

Velger man å oppholde seg på et forum med såpass mange, og heldigvis forskjellige, brukere, så må man som i resten av samfunnet svelge kameler, og akseptere at interessene er forskjellige og at "kvaliteten" på trådene derfor er forskjellig ( I den grad kvalitet på en tråd kan måles da....).

Derfor skrev jeg at dersom det er en almenn mening blant de fleste av brukerne av forumet (og eierne eller administratorene) at slike tråder liker vi ikke, vil vi ikke ha, senker kvaliteten osv. så bør man kanskje vurdere å skrive det innledningsvis og/eller i forumregler at her ønsker vi ikke kjendis-sladretråder, tråder om rompe-og dildobilder osv.osv.

Heldigvis tror jeg de fleste synes det er helt greit med slike tråder også, og man trenger selvsagt ikke å delta i noe man ikke liker.

Det med bermen, kom vel litt til uttrykk i dette innlegget:

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Som en velkjent wannabee kan jeg ikke annet enn å si meg enig med deg tinetoff. Jeg blir skuffa når jeg sjekker "dagens innlegg" og så ligger Rudberg, Conradi og Aunli på toppen. Du vet selvsagt at forumet ER alle brukerne, og kulturen og kommunikasjonen oss i mellom. Ettersom bermen kommer inn, vil også diskusjonstrådene utvide seg fra 8. mars-taler og dyptgående litteraturdiskusjoner til et mer folkelig snitt. Haater det ordet...

Gammel 15-03-07, 16:13   #96
Elin

Elin sin avatar

Standard

Nei, det håper og tror virkelig ikke jeg heller, for det ville bli utrolig kjedelig i så fall For det er jo helt tydelig at slike tråder engasjerer i alle fall... om enn så uinteressante de måtte være...

Gammel 15-03-07, 16:14   #97
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne like gjerne vært meg som hadde startet Aulie-tråden som Eria, hun bare kom meg i forkjøpet. Hvorfor lurte jeg på hvem Marianne Aulie hadde navngitt? Svaret er ganske enkelt, jeg er nysgjerrig. Veldig nysgjerrig. Og jeg liker sladder. Hvorvidt jeg hadde fått informasjonen per prikk, PM eller i tråden hadde vært fullstendig likegyldig for meg.

Rent juridisk var det et poeng å ikke videreformidle informasjonen i selve tråden, da det strengt tatt ville kunne anses som offentlig meddelelse av personlige forhold, og således ført til redaktøransvar for forumeierene. Det ønsker jeg ikke. Men jeg ønsker å ha muligheten til å formidle min nysgjerrighet, og muligens gjennom det å kunne få stilt min nysgjerrighet. Og jeg ser at det er flere som har vært like nysgjerrige som meg. Det er sikkert ikke alle som har tur å gå åpent ut med nysgjerrigheten sin, av frykt for å bli stemplet.

Det er ingen tvil om at Aulie-saken også reiser en del prinsipielle spørsmål. En del av disse har etter hvert kommet frem i tråden. Og jeg syns også det er interessant og relevant å lese synspunktene til de som ikke ønsker informasjonen, og grunnen til at disse ikke ønsker den. Debatten har rast i pressen de siste dagene, og da er det kanskje ikke så rart at man ønsker å vite hvem partene i saken er. Uansett hadde nok ikke informasjonen vært vanskelig å få tak i på annet vis, men jeg valgte nå en gang å få den gjennom å stille spørsmål i et forum.

Jeg lurer også på om noe av årsaken til at innlegg i sånne tråder oppfattes som prikketigging er den pågående debatten rundt MII? For det første mener jeg det vil være så å si umulig å ”tigge” seg inn i MII. For det andre mener jeg at eventuelle rødprikker da bør være et resultat av at man ikke ligger at man ber om informasjonen, ikke at det anses som ”prikketigging”. Det skal også godt gjøres å komme seg inn på MI ved å be om informasjon per prikk i en slik sladdertråd.

Avslutningsvis vil jeg legge til at det som gjør FP til et spennende forum er nettopp det at slike sensasjonstråder faktisk får muligheten til å utvikle seg til mer prinsipielle diskusjoner. Og det syns jeg er bra.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 18:16   #98
Dixie
Aktiv

Dixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Dixie er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det kunne like gjerne vært meg som hadde startet Aulie-tråden som Eria, hun bare kom meg i forkjøpet. Hvorfor lurte jeg på hvem Marianne Aulie hadde navngitt? Svaret er ganske enkelt, jeg er nysgjerrig. Veldig nysgjerrig. Og jeg liker sladder. Hvorvidt jeg hadde fått informasjonen per prikk, PM eller i tråden hadde vært fullstendig likegyldig for meg.

Rent juridisk var det et poeng å ikke videreformidle informasjonen i selve tråden, da det strengt tatt ville kunne anses som offentlig meddelelse av personlige forhold, og således ført til redaktøransvar for forumeierene. Det ønsker jeg ikke. Men jeg ønsker å ha muligheten til å formidle min nysgjerrighet, og muligens gjennom det å kunne få stilt min nysgjerrighet. Og jeg ser at det er flere som har vært like nysgjerrige som meg. Det er sikkert ikke alle som har tur å gå åpent ut med nysgjerrigheten sin, av frykt for å bli stemplet.

Det er ingen tvil om at Aulie-saken også reiser en del prinsipielle spørsmål. En del av disse har etter hvert kommet frem i tråden. Og jeg syns også det er interessant og relevant å lese synspunktene til de som ikke ønsker informasjonen, og grunnen til at disse ikke ønsker den. Debatten har rast i pressen de siste dagene, og da er det kanskje ikke så rart at man ønsker å vite hvem partene i saken er. Uansett hadde nok ikke informasjonen vært vanskelig å få tak i på annet vis, men jeg valgte nå en gang å få den gjennom å stille spørsmål i et forum.

Jeg lurer også på om noe av årsaken til at innlegg i sånne tråder oppfattes som prikketigging er den pågående debatten rundt MII? For det første mener jeg det vil være så å si umulig å ”tigge” seg inn i MII. For det andre mener jeg at eventuelle rødprikker da bør være et resultat av at man ikke ligger at man ber om informasjonen, ikke at det anses som ”prikketigging”. Det skal også godt gjøres å komme seg inn på MI ved å be om informasjon per prikk i en slik sladdertråd.

Avslutningsvis vil jeg legge til at det som gjør FP til et spennende forum er nettopp det at slike sensasjonstråder faktisk får muligheten til å utvikle seg til mer prinsipielle diskusjoner. Og det syns jeg er bra.

Kan jeg bli mer enig?

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 18:37   #99
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg må i grunnen si at det å kalle andre medlemmer patetiske, sensasjonshungrige og prikketiggere er mer ødeleggende for forumkulturen enn en smule nysgjerrighet.

Der sa du det.

Forøvrig skriver Gaia et veldig godt innlegg.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:45   #100
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her over uttaler du deg nemlig som om det er et objektivt syn blant de fleste at disse trådene (som enkelte ikke liker) senker kvaliteten på forumet, og det er jo tydelig at ikke alle synes at de svekker kvaliteten, men at det er rom for også sladdertråder og annet tullball. Du må i så fall legge til Jeg mener at foran setningen din, fordi det er DU som mener det. Ikke alle.

Se her:
Jeg mener at det beste ville selvsagt vært å sluppet disse trådene siden de på mange måter senker kvaliteten på forumet.

Ser du forskjellen?

Ok, jeg tenker sjelden på at noen brukere kanskje leser en og en setning uten å se dem i sammenheng med resten av innlegget. Jeg prøver alltid å gi uttrykk for mitt eget syn. Selv jeg forstår at jeg ikke har hele forumet bak meg når jeg ytrer en mening.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.