|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva gjør du? | |||
| Hiver deg på hornet,sprenger forbi kuflokken og prøver å felle bonden med bildøra i samma slengen |
|
3 | 1,74% |
| Tuter, vinker og blinker med lysene, og presser deg forbi. Gir bonden fingern i det du passerer! |
|
0 | 0% |
| Tuter, vinker og presser deg forbi. Smiler blidt til bonden når du passerer. |
|
4 | 2,33% |
| Venter og ser om det blir en mulighet for å passere. |
|
140 | 81,40% |
| Stopper bilen og tar fram matpakka |
|
14 | 8,14% |
| Stopper bilen og hjelper bonden med kyrne |
|
11 | 6,40% |
| Stopper bilen og roper ukvemsord til bonden før du snur og tar en annen vei |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyr i veien
Sender sikkert også et par blide smil til kyrne når jeg passerer. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
can-jur
|
Da hadde du nok fått finger`n av meg, i allefall innimeg
|
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kyr i veienJeg forsto det som at veien var bileieren sin, ikke bonden.
|
|
|
#45 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kyr i veienSoleklart alternativ 1. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Flawsome
Og her var det mye informasjon som ikke fremkom av hovedinnlegget. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kyr i veienPrivat vei? Da har man bare med å vente, ellers installerer bonden bompenger fort som f... |
|
|
|
|
|
#49 |
|
can-jur
|
På en privateid (som i ikke din private, men noen andres private) vei inni skogen/fjellet? Virkelig altså?
|
|
|
|
#50 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyr i veienDet står jo at det er privat vei - ganske frekt å tute, eller å presse seg frem da synes jeg.
|
|
|
#51 |
|
can-jur
|
Ja, bilder er en fin ting
|
|
|
|
#52 |
|
...we have cookies
|
Idyll!! |
|
|
|
|
|
#53 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kyr i veienDet har ikke vært en problemstilling for meg, men skulle jeg komme utfor det ville jeg holdt meg bak i god avstand. Muligens gått ut av bilen og hilst på også om det så ut som riktig anledning.
|
|
|
#55 |
|
Flawsome
En ikke-offentlig vei, eiet av for eksempel meg, deg, en bonde eller Elvis. Eller noen helt andre. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Flawsome
Sv: Kyr i veienMen jeg ser at det alternativet som jeg mener mangler, og som nok er betegnende for hvordan jeg ville handle er "Venter litt, men dersom de to- og firbente ikke ser ut til å ville slippe meg forbi på en stund, går jeg ut av bilen og ber om at det kan ordnes med en passasje for meg og min firhjulte". |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kyr i veienPå en slik vei som det er bilde av, hadde jeg nok tatt det med ro og ventet. Jeg kunne umulig ha noe som hastet hvis jeg hadde forvillet meg oppi der.
|
|
|
#58 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kyr i veienI gamle dager, dvs. før jeg leste den fantastiske bismak-på-det-hjemmelagde-smøret-tråden, ville jeg ha stoppet og ventet og kanskje til og med gått ut av bilen for å strekke bena og se meg litt rundt. Men etter bismaktråden villle jeg nok ha stanset bilen, ropt etter bonden (eller bondinen) og prøvd etter beste evne å hjelpe til. Hadde det vært en bondine som gikk der i kjeledressen, ville jeg nok også forsøkt å få igang en skikkelig melke- og smør- og FP-prat. Jeg hadde vært helt overbevist om at det var Floksa jeg traff, nemlig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Glamorøs
|
Eh, exactly hva er det i min oppførsel som hadde gått utover deg pg kyrne? At jeg banner inni bilen uten at du hører det? Eller at jeg venter til det oppstår en forbikjøringsmulighet? Skulingen tar jeg selvkritikk på at ikke er så hyggelig, men skadelig er det vel ikke akkurat. Har jeg høyt nok blodsukker kanskje jeg ikke skuler engang. Hvertfall ikke om bonden hadde smilt først, da hadde jeg nok blitt avvæpnet.
|
|
|
#60 |
|
Metallica!!
|
Men hvorfor skal de slippe deg forbi? Hva er det som gjør at du mener du har forkjørsrett på en privat veg? Er det fordi du kjører bil? Er andres tid mindre verdt enn din?
|
![]() |
|
|