Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kyr i veien

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva gjør du?
Hiver deg på hornet,sprenger forbi kuflokken og prøver å felle bonden med bildøra i samma slengen 3 1,74%
Tuter, vinker og blinker med lysene, og presser deg forbi. Gir bonden fingern i det du passerer! 0 0%
Tuter, vinker og presser deg forbi. Smiler blidt til bonden når du passerer. 4 2,33%
Venter og ser om det blir en mulighet for å passere. 140 81,40%
Stopper bilen og tar fram matpakka 14 8,14%
Stopper bilen og hjelper bonden med kyrne 11 6,40%
Stopper bilen og roper ukvemsord til bonden før du snur og tar en annen vei 0 0%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-11, 18:48   #101
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kyr i veien

Jeg hadde ventet på en åpning, dette er ikke ting jeg hisser meg over.

Gammel 08-09-11, 20:45   #102
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Herregud, den avataren til SiriP, hvor er den fra? Jeg fikk flashback til barndommens tv- traumer!

Ellers, var det kyr vi snakker om?

Gammel 08-09-11, 22:01   #103
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Åh, det ser ut til å være en jerseyku muligens, de er nyyyyyydelige med sine store mørke øyne.

Det er en Jersey, ja.

Gammel 08-09-11, 22:54   #104
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Herregud, den avataren til SiriP, hvor er den fra? Jeg fikk flashback til barndommens tv- traumer!

Ellers, var det kyr vi snakker om?

Det er Puslingen som gjekk i barne-tv på 70- tallet. To karer med unaturlige smil som styrte rundt i eit studio til psykedelisk musikk, og hadde trillebår med trekanta hjul. NRK sitt spede forsøk på å vera pedagogisk, men som i staden påførte tusenvis av små barn traumer for livet.

Og ja, eg er meir redd Puslingen enn kyr.

Gammel 08-09-11, 22:57   #105
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Det er Puslingen som gjekk i barne-tv på 70- tallet. To karer med unaturlige smil som styrte rundt i eit studio til psykedelisk musikk, og hadde trillebår med trekanta hjul. NRK sitt spede forsøk på å vera pedagogisk, men som i staden påførte tusenvis av små barn traumer for livet.

Og ja, eg er meir redd Puslingen enn kyr.

Så det er eksponeringsterapi du bedriver nå da, med å sette den i avataren?

Jeg var også livredd hele den skrekkelige serien.

Gammel 08-09-11, 23:03   #106
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Puslingen, altså? Jeg var livredd den. Husker fortsatt melodien, men ingen andre jeg nynner den for skjønner hva jeg mener.

Gammel 08-09-11, 23:04   #107
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser med stor glede fram til den dagen eg kan sjå på min eigen avatar uten å få ukontrollerte skjelvingar og hyperventilera. Då blir det rødvin på meg. Og siden eg bur med ein som ikkje liker det, må eg visst drikka hans del og.

Gammel 08-09-11, 23:06   #108
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Ser med stor glede fram til den dagen eg kan sjå på min eigen avatar uten å få ukontrollerte skjelvingar og hyperventilera. Då blir det rødvin på meg. Og siden eg bur med ein som ikkje liker det, må eg visst drikka hans del og.

Jeg ble skikkelig re-traumatisert da jeg oppdaget den.

Gammel 09-09-11, 00:26   #109
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg digga dem. De var koko og gjorde rare ting, og det at det ristet med lyd når den ene av dem ristet på hodet! Det var det beste altså! Da var det verre med Gorgon Vaktmester. Og at Colargol ble tatt til fange - da skjedde det så mye skummelt at Colargol kunne jeg bare ikke se på mer.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 00:54   #110
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pompel og pilt.

Gammel 09-09-11, 01:57   #111
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Puslingen!!! Det var jo helt unaturlig...og farlig.

Men nå snakker vi jo om kyr, ikke puslinger. Katter er ikke et problem at de sperrer veien.

Jeg hadde nok venten tålmodig, og latt ungene lære MØØØØ og "se så søøøøt"

Gammel 09-09-11, 08:45   #112
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... og slenger ut av meg en og annen kommentar om "hvordan er det med celleinnholdet i melka da? Høyt? Gir bismak på smøret da, eller? Prøvd å proppe?"

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 01:07   #113
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det er en Jersey, ja.

Godt at jeg hadde rett, gammel kunnskap svikter aldri. *ikke praktiserende odelsjente*

Gammel 10-09-11, 01:26   #114
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Jeg hadde stoppet og ventet litt, eller kjørt supersakte bak. Har hatt nok mislykkede flyttinger av storfe i mitt liv til å ikke ville risikere å spre hele flokken for den stakkars bonden i front.

Sist redigert av Olive Oyl : 10-09-11 kl 15:57. Årsak: Glemte et viktig "ikke". :knegg:
Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 10:28   #115
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjører rolig og forsøker passere. Pleier også åpne vinduet for å se om vi kan klappe kuene. Syntes det er koselig med kuer, og for poden er det jo en happening om vi er så heldige å kjøre på en flokk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 13:30   #116
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kjører rolig og forsøker passere. Pleier også åpne vinduet for å se om vi kan klappe kuene. Syntes det er koselig med kuer, og for poden er det jo en happening om vi er så heldige å kjøre på en flokk.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.