|
|
#444 |
|
Drømmer
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
Nei men da slipper man jo se alle andres oppdateringer og man kan tipse venner om å gjøre det samme. Mange av mine har hvertfall gjort det. |
|
|
|
|
#445 |
|
Drømmer
|
Det går ikke hos meg. |
|
|
|
|
#446 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Går ikke med meg heller, men det blir vel sikkert..
|
|
|
#447 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Du trenger IKKE å holde pekeren over navnet mitt, vente på rammen som kommer opp og fjerne den innstillingen alle maser om. Den dagen jeg er redd for at venners venner ser det jeg kommenterer på deres innlegg, så lar jeg heller være å kommentere. Eller svelger kamelen om jeg driter meg ut. Nytter ikke å prøve å være privat på FB, folkens... |
|
|
|
|
#448 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Nei, det nytter neppe å være privat på fb, og den som ikke liker at fb endrer på innstillingene hele tiden kan jo prøve g+ i stedet, som har grupper de ikke endrer på dill og dall og ett og blætt av. Hadde jeg vært på FB, tror jeg at jeg hadde skrevet noe i den duren. Men så er jeg jo ikke der, og det er vel en grunn til det.
|
|
#449 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg har faktisk skrevet det, at jeg vurderer å kutte ut FB til fordel for google+, riktignok ikke på statusen min, men som en kommentar til en annens status.
|
|
|
#450 |
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2*aner et vaaaaaagt håp*
|
|
#451 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Stalkeren i meg liker godt den nye funksjonen. Liker godt å følge med på folket. |
|
|
|
|
#452 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2En kompis la nettopp ut denne;
|
|
#454 |
|
Metallica!!
|
Jeg har større problemer med at venners venner som jeg har stengt vekke fra min profil nå plutselig kan se hva jeg skriver. Jeg er som sagt ikke privat i det hele tatt på facebook, men det er enkelte individer jeg helst ser at ikke vet noenting om meg eller mine.
|
|
#455 |
|
By the Sea
|
En av mine venner postet akkurat dette - du kan med andre ord fikse dette:
|
|
#456 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg skjønner ikke helt hva denne nye greia innebærer: Er det sånn at plutselig kan venners venner lese mine statusoppdateringer, eller kan de bare lese mine kommentarer på mine venners statuser?
|
|
#457 |
|
Metallica!!
|
Fremdeles, nei.
|
|
#458 |
|
Metallica!!
|
De kan ikke lese dine statuser, men dine kommentarer hos alle andre. Både statuser, bilder etc. Og hvis da noen kommenterer på et av dine bilder, så har plutselig masse andre tilgang til det bildet.
|
|
#459 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Men sånn har det jo alltid vært? Det nye nå er at man ikke får det rett i feeden og at man kan reservere seg mot det. Eller?
|
|
#460 |
|
Jeg regner med de vil forbedre, forandre og endre på ting, men måten det er lagt opp med at alle man legger til må legges i minst en krets, og at man for hver ting man skriver velger akkurat hvilken krets eller person man vil dele dette med, så sliter jeg med å se hvordan de skal endre på noe slik at mine "nettbekjente" ser det jeg har valgt å dele med "familien", eller at mine "venners venner" skal se det jeg har delt bare med "mine kretser", med mindre de bevisst går inn for akkurat det ved å slette kretsene da altså, men siden de har lagt opp hele greia med "del med en krets, flere kreter, alle dine kretser, utvidede krester (=venners venner) eller offentlig, etter eget valg", så vil neppe endringer av dill og dall gjøre at venners venner plutselig ser det jeg skriver til mamma.
![]() |
|
|