|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Hva syns dere om forumløgnere?Og ikke de som tar en hvit en nå og da, men de som lyger om ting som folk tar hardt.
|
|
|
#2 |
|
trøtt
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Siden jeg er naiv og godtroende og dermed "kjøper" mye må jeg innrømme at jeg virkelig ikke har sansen for slike løgnere og gjerne vil "advares" mot dem. Samtidig synes jeg synd på slike mennesker som må dikte seg et liv og har motforestillinger om advarsler som sendes pr. pm og prikker og slikt. Da er meg mer for at forumledelsen varsles og så får de ta de nødvendige grep. Som f.eks. å si i fra til løgneren at hun/han er avslørt osv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg har ikke sansenfor at folk driver med slikt, men vi har jo ikke noen garantier for noe når det gjelder mennesker vi møter via nett. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Milla ja, fra KG. Ikke rart hun var fucket opp. Datter av begravelsesagent og med på å sminke lik fra hun var liten. Men peil på sminke, det fikk hun.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Er dette virkelig noe stort problem? Det er mulig at jeg ikke er her inne nok til å se eventuelle personers "løgner", men mitt inntrykk er vel at de fleste er såpass anonyme at jeg ikke har noen forutsetninger for å si noe på om deres opplevelser er sanne eller ikke. |
|
|
|
#6 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Huff, ja, jeg tenker at det er fryktelig synd på de som dikter opp tragiske hendelser for å få oppmerksomhet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg har vært ute for endel sånne, og syns vel egentlig mest synd i dem, men blir irritert også, fordi folk jo går rett på og skriver lange sympatiinnlegg og føler med dem. Det er ikke alltid like lett å vite hvem som lyver eller ikke heller, jeg gikk jo rett på den KG-historien. Det gjorde jo ikke du (jeg er domm såm et brø). Jeg syntes virkelig synd i mennesket, og ble satt ut og skikkelig irritert da jeg hørte at alt var løgn fra ende til annen. Skjønner ikke hvorfor folk må konstruere opp sånne historier, og KG-historien var jo ekstra syk siden dette skjedde over lengre tid og inneholdt detaljerte opplysninger. At ikke flere, deriblandt meg selv, luktet lunta tidligere ... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?
Det spørs hva du definerer som problem. Da Millas "forlovede" "døde" så døde han av akkurat samme årsaken som mannen til en av de andre brukerne inne på KG. Hun ble knust, gjenopplevde hendelsen om igjen, gråt for Milla og i det hele tatt. Og så var det ikke sant. Problem for henne? Ja, det vil jeg tro.
|
|
|
#9 |
|
Stadig underveis
Vet du at Milla faktisk var en person? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Den som gir seg...
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg er naiv og liker å være det i forumverden. Når folk blir avslørt, så synes jeg igrunn at det bare er trist at noen higer så mye etter oppmerksomhet at de velger å lyve. Det er trist.
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Ja akkurat der er historien jeg snakket om, fra KG. Jeg fatter ikke at det går an. Da hun ble avslørt tok hun seg en pause, men kom tilbake igjen senere. Da laget hun en ny dagbok og fortalte faktisk at det hun hadde opplevd var sant, men skjedde på et annet tidspunkt enn det hun skrev om. Riiight. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg bryr meg ikke. Hvis det å ha et fantasiliv får noen til å føle seg bedre, så la dem ha det. Hvis jeg nå skulle komme til å dele ut en kondolanse eller litt sympati til noen som lyver, så har de sikkert behov for den på annet vis.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Stadig underveis
Jeg hadde helt fra begynnelsen av problemer med å tro at hennes historier var sanne. Livet hun beskrev var helt uvirkelig. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Stadig underveis
Ja jeg så en del bilder... men aldri av henne. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg har ikke vært på KG på sikkert 2 år, så jeg vet ikke, men det skulle ikke forundre meg om hun er der enda, kanskje under et annet nick. Hun het jo noe annet før hun skiftet til Milla også, husker ikke hva det var. Minnie? Tror iallfall hun het det også en stund. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Husker en historie fra SM da jeg var der for snart tre år siden, hvor en kvinne fødte alt for tidlig, hun havnet i koma og babyen svevet mellom liv og død... Mannen måtte pendle mellom Stavanger og Oslo for kona var ett sted og babyen ett sted. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bare sær
Tror det. Hun kaller seg Antoinette, og påstår at hun er en av flere som sto bak Milla.
|
|
|
#19 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg ignorerer dem fort, har vært borti en og samme person som har vært på mange av stedene jeg har vært. Man skjønner fort at det er samme dama som herjer. Forumtroll kalles det vel.
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Det er hvertfall bull. Jeg har "inside info" på at hun er én person.
|
![]() |
|
|