Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Laster dere ned lovlig eller ulovlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 15:52   #11
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er verken det at folk laster ned ulovlig eller forsvarer å laste ned ulovlig som flere har reagert på i denne tråden, det er de dårlige argumentene for å gjøre det. Og vi som ikke laster ned ulovlig har argumentert for hvorfor,- ikke bare sagt at det er galt, verken med små eller store bokstaver.

Er det moralsk indignasjon i denne tråden? Hvor er harmen og forargelsen lurer jeg på?

For meg gikk det også på hvem som fremsatte argumentene. At uutdanna fjols har dårlige argumenter for å gjøre alskens ting for sin egen tilfredsstillelses skyld sjokkerer lite.

Det er og mulig vi opplever innholdet i begrepet "å bli sjokkert" litt forskjellig. Jeg er ikke søvnløs over det, akkurat.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.