Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-11, 21:20   #81
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 21:42   #82
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Han kunne nå i det minste hatt styremøtet på fødestuen da

Ja, det hadde vært noe.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 23:02   #83
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt telefonkonferanse med en fyr som hadde kone med rier i naborommet.

Det er ellers faktisk et ganske godt bilde av ham, tross truten. Den er nok bare et uheldig utslag av at han prater i det bildet blir tatt.

I virkeligheten ser han jo mye rarere ut.

Gammel 24-11-11, 23:24   #84
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Han får sikkert alle de kvinnene som ikke ønsker å dele permisjonen sin med mannen (og de er det faktisk noen av).

For meg er han langt fra idealet. Så får han bare være styrtrik.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 00:39   #85
juliette
Aktiv

Medlem siden: Sep 2011
juliette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

*klapper ham på hodet*

Bare vent. Om noen år er han i gang med runde nr 3 og da står han fram i avisen om at denne gangen skal han bruke mye med tid på barna.

Jeg trodde dette var runde nr 3......
Men kanskje runde nr 4 eller 5

Gammel 25-11-11, 01:12   #86
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

This one springs to mind.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 25-11-11, 08:38   #87
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For ikke å si denne, Enhjørnining:

(Kilde: youtube.com)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 10:58   #88
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Baksiden av Finansavisen i dag insinuerer at han ikke vil trille barnevogn fordi han er så lav, og dermed ikke rekker å se over vognen og hvor han går hen. Og det går jo på manndommen løs. De har illustrert det hele med et bilde av ham sammen med sin ekskone som rager over ham, med illustrasjonsteksten "For lenge, lenge siden var Jans kone glad i høyhælte sko."

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 10:59   #89
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 11:04   #90
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Baksiden av Finansavisen i dag insinuerer at han ikke vil trille barnevogn fordi han er så lav, og dermed ikke rekker å se over vognen og hvor han går hen. Og det går jo på manndommen løs. De har illustrert det hele med et bilde av ham sammen med sin ekskone som rager over ham, med illustrasjonsteksten "For lenge, lenge siden var Jans kone glad i høyhælte sko."

Kanskje noen burde anbefale ham en Buggaboo? Den er så lav at selv jeg ser over den. Også fås den i sånne dyre designer-utgaver til masse masse penger, hvis det er det om å gjøre.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 11:25   #91
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 11:40   #92
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå måtte jeg løpe og lese baksiden på Finansavisa. Utrolig morsomt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 12:44   #93
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Han er vel omtrent så langt fra min drømmemann (og faktiske ektemann) som det er mulig å komme, på å så mange plan. Så mitt motspørsmål blir jo helt naturlig "Hvilken kvinne ønsker seg en mann som Jan Haudemann-Andersen?"

Mange, dessverre. MEN: Hvis du spør hvem som ønsker seg en mann som han som IKKE er stinn i gryn? Det blikke mange serru.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 12:55   #94
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Mange, dessverre. MEN: Hvis du spør hvem som ønsker seg en mann som han som IKKE er stinn i gryn? Det blikke mange serru.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 13:04   #95
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Her får duden støtte fra flere hold:

http://e24.no/jobb/haudemann-anderse...oette/20124955

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 13:07   #96
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Her får duden støtte fra flere hold:

http://e24.no/jobb/haudemann-anderse...oette/20124955

Du må lese hele stykket. Han får kun medhold i pappaperm. spørsmålet, ikke barnvognspørsmålet. Petter Stordalen skriver

Sitat:

"Håper Marte slipper å trekke pulken i påsken"

.

Gammel 25-11-11, 13:11   #97
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Men ikke fra ekskona:

Haudemann-Andersens ekskone, Trine Slåttsveen (42), ville ikke kommentere saken i går, men sier:

- Jeg er absolutt ikke overrasket over utspillet.

På den positive siden:

(...)sier Haudemann-Andersen, som hadde lite tid til VG i går kveld fordi han var alenepappa:

Han måtte lage mat til seksåringen og niåringen skulle hentes i en bursdag.

Gammel 25-11-11, 13:14   #98
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg knegget godt av denne:

Sitat:

Haudemann-Andersens ekskone, Trine Slåttsveen (42), ville ikke kommentere saken i går, men sier:
- Jeg er absolutt ikke overrasket over utspillet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 13:14   #99
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Det er kanskje en fordel at "menn" av det kaliberet har minst mulig innflytelse på barnas oppvekst og oppdragelse?

En FB-venn av meg linket til artikkelen med følgende kommentar:
"Fatter ikke hva folk reagerer på. Det må da være utmerket at han ikke tar pappaperm! Hvis ikke kunne jo barna blitt kjent med faren og risikert å bli sånn."

Gammel 25-11-11, 13:15   #100
Nhikki
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2011
Nhikki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nå tilhører jeg ikke de bemidledes omkrets. Ei heller vet jeg hvem fyren som uttalte seg er. Ikke gidder jeg la meg provosere heller, jeg avskriver ham som en antikvarisk fyr med sine forstokkede meninger.

Måten du beskriver ham på viser at du er bittelitt provosert.

Det er også noe søtt over alle som stormer inn i tråden for å proklamere at de ikke blir provosert. Det er ikke sunt med så mye innesperret raseri. Få det ut!

Nhikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.