|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mc Donalds bursdagJunior var i fjor i en 6 års dag til en venn på MCDonalds og ungene hadde det gøy da. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Viser tenner
|
Sv: Mc Donalds bursdagSynes det har "tatt litt av" med "happeningsbursdager" og pizza-/burgerbursdager ... 1000-lappenen flyr fort.
|
|
|
#23 |
|
I mål
|
Sv: Mc Donalds bursdagJeg kommer ikke til å arrangere bursdag der for mine barn, men helt greit hvis de blir bedt dit, selvfølgelig får de gå og jeg håper han får det moro. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Sv: Mc Donalds bursdagJeg synes forøvrig ikke det er for tidlig med intro til den typen mat eller feiring da (det sier seg vel selv, siden min 2-åring debuterte på Macern for flere måneder siden |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Den som gir seg...
Sv: Mc Donalds bursdagJeg hadde ikke nektet ungen å gå nei. En ting er hvilken fødselsdag man selv velger å stelle i stand for sine barn, en helt annen diskusjon blir det om man nekter å la barnet gå når andre velger et alternativ som man selv ikke ville ha valgt....
|
|
|
#27 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Mc Donalds bursdagJeg kan jo ikke bake, og tenker med skrekk og gru på den dagen jeg må lage barnebursdag. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Den som gir seg...
Sv: Mc Donalds bursdag
|
|
|
#29 |
|
Elsker gamlis- godis
Og prestasjonsangsten blir ikke mindre om du går inn og henter inspirasjon i kake-tråden her på forumet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Viser tenner
|
Nå vet jeg ikke hvor gammelt barnet ditt er, men om du begynner å øve deg med en gang blir det sikkert en vellykket bursdagsfeiring!
|
|
|
#32 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Mc Donalds bursdagEtter at jeg var alene med 18 viltre 6 åringer da storesøster fyllte 6 år, så bestemte jeg meg for å aldri mer ha bursdagsfeiring hjemme. Vi har feiret på bowlingen, minigolfbanen, i fjor var vi på Mc Donalds, og i år var det igjen duket for feiring hjemme. I følge storesøster så var feiringen på Mc donalds den kjedeligste av dem alle, og hun vil ha alle de neste bursdagsselskapene sine hjemme da det var gøyest.
|
|
|
#33 |
|
Helt konge
|
Nå er jeg kraftig motstander av godteriposer i bursdager også da. Makan til tøys! En pose godteri overlevert til en allerede sukkerhøy festdeltager på vei ut døra - ren idioti! (og der tok jeg av!) |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Absolut ateist
|
Hehe. Da Emma fylte to år, laget jeg til "godtepose" med en liten bamse, ballonger, en fløyte og noe greier. Foreldrene var helt sjokkerte. HELT sjokkerte.
|
|
|
#35 |
|
intro
|
Jeg kan bake, men blir neppe noen populär bursdagsarrangör av den grunn - i alle fall ikke blant foreldrene.
|
|
|
|
#37 |
|
Sliter med tastaturet
Jeg holder meg unna. Det er tryggest. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: McDonald's-bursdagHvor vanlig det er, vet jeg ikke. Storebror på 4 har vært i en slik bursdag en gang. Fullt forståelig - foreldre med 4 barn og oppussing hjemme.
Jeg er også kraftig motstander av godteposer - særlig de som blir gitt i hånda på vei hjem. "Værsågod lille venn, spis deg totalt hyper foran øynene på misunnelige søsken". Hittil har det ikke vært godteposer i våre bursdager, men før eller seinere må jeg vel ta et valg. Kjipeste dustemamma'n i verden, eller resignert kameltyggende eks-idealist.
|
|
|
#40 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: McDonald's-bursdagJeg er meget skeptisk til slike, hadde ikke latt mine unger feire der, men jeg ville ikke nektet dem å gå i andres bursdager der. (selv om jeg ikke hadde likt det, overhodet) |
|
|
|
![]() |
|
|