Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sven O. er vandret heden

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-07, 14:30   #1
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sven O. er vandret heden

Jah.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 14:31   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sven O. er vandret heden

Se der. Måtte han få mer fred i døden enn i livet. Ref. Tore Tang.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 14:32   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Se der. Måtte han få mer fred i døden enn i livet. Ref. Tore Tang.

Gammel 21-03-07, 14:32   #4
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Oj. Nå gråter sikkert hele Norges presse.

Gammel 21-03-07, 14:38   #5
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er lov å være litt flåsete vil jeg bare si at der ble han endelig beskyttet mot seg selv. Stakkar mann og stakkars familie.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 14:42   #6
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Oj. Nå gråter sikkert hele Norges presse.

I alle fall Se & Hør.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 14:44   #7
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Stakkars!

Gammel 21-03-07, 14:44   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, så leit!

Gammel 21-03-07, 14:52   #9
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var trist. Synes hele historien (det jeg har fått med meg i alle fall) om Mette Marit og pappaen hennes er sørgelig.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 14:57   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Det var trist. Synes hele historien (det jeg har fått med meg i alle fall) om Mette Marit og pappaen hennes er sørgelig.

Ja, veldig sørgelig for hele familien. Jeg har tenkt på selv hvor lei meg og rasende jeg ville blitt hvis min egen far hadde oppført seg slik etter at jeg kom i en posisjon der det absolutt ikke passet seg.
Men fred være med ham.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 15:04   #11
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kom overraskende på meg, men etter å ha lest VG nå ser jeg at det kanskje var ventet. Jeg synes det er trist at Se&Hør utnyttet ham på den måten de gjorde. Han var tilgjengelig og svak.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 15:08   #12
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Triste greier.
Håper virkelig MM og resten av familien fikk snakket ordentlig sammen og funnet ut av ting før han døde. Det må være fryktelig for far og datter å få et så vanskelig forhold som de må ha hatt.

Gammel 21-03-07, 15:15   #13
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Ja, veldig sørgelig for hele familien. Jeg har tenkt på selv hvor lei meg og rasende jeg ville blitt hvis min egen far hadde oppført seg slik etter at jeg kom i en posisjon der det absolutt ikke passet seg.
Men fred være med ham.

Ikke helt enig med deg.
Om jeg hadde vært så dum å gå bort å gifte meg inn i en kongelig familie, kunne jeg ikke tvunget min far, eller andre familiemedlemmer til å oppføre seg som JEG ville ... De er voksne mennesker, og kan selv gjøre som de vil.
At Sven. O ble utnyttet av media, er jo helt sikkert. At han kunne taklet på en annen måte, er jo også sikkert. Men han hadde ikke selv valgt å bli en kronprinsesses far, der media siterer alt han sier, eller vrenger på andre ting han sier.
Jeg syntes synd på mannen, jeg!

Gammel 21-03-07, 15:25   #14
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vondt for de etterlatte at dette skjedde, men ikke uventet grunnet hans sykdommer så vidt jeg skjønner.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 15:32   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

So long, Svenn-o.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 15:36   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Trist for han, trist for familien og ikke minst Mette Marit.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 16:26   #17
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ikke helt enig med deg.
Om jeg hadde vært så dum å gå bort å gifte meg inn i en kongelig familie, kunne jeg ikke tvunget min far, eller andre familiemedlemmer til å oppføre seg som JEG ville ... De er voksne mennesker, og kan selv gjøre som de vil.
At Sven. O ble utnyttet av media, er jo helt sikkert. At han kunne taklet på en annen måte, er jo også sikkert. Men han hadde ikke selv valgt å bli en kronprinsesses far, der media siterer alt han sier, eller vrenger på andre ting han sier.
Jeg syntes synd på mannen, jeg!

Jeg tror egentlig du ikke vet hva du prater om her...han er en psykopat som gjorde mye av det han gjorde i media som "stikkere" til sin datter, slik som han også drev psykisk mishandling i hele barndommen til alle barna. Han ble utnyttet av media, og de ble ihvertfall utnyttet av ham. Spesielt i begynnelsen. Jeg synes ikke noen er dumme selv om de blir inngiftet i kongefamilien, og jeg hadde faktisk forventet en viss støtte og en viss normal oppførsel fra min egen familie en slik situasjon, selv om folk kan gjøre som de selv vil. Og i hans tilfelle var jo det å drikke øl, gifte seg med strippere, holde forferdelige intervjuer i hytt og pine etc etc. Jeg hadde blitt veldig skuffet hvis min egen far hadde oppført seg slik, spesielt siden man tror sine egne foreldre har barnas beste i tankene, selv når de har blitt voksne.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 16:30   #18
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde blitt veldig skuffet hvis min egen far hadde oppført seg slik, spesielt siden man tror sine egne foreldre har barnas beste i tankene, selv når de har blitt voksne.

Nettop!

Ikke alle er så heldige å ha "gode" foreldre, men de fleste av oss slipper i alle fall å ha slike konflikter i offentligheten. Gudsjelov.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 16:34   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at dette ikke går inn på meg.

Gammel 21-03-07, 16:38   #20
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Jeg tror egentlig du ikke vet hva du prater om her...han er en psykopat som gjorde mye av det han gjorde i media som "stikkere" til sin datter, slik som han også drev psykisk mishandling i hele barndommen til alle barna. Han ble utnyttet av media, og de ble ihvertfall utnyttet av ham. Spesielt i begynnelsen. Jeg synes ikke noen er dumme selv om de blir inngiftet i kongefamilien, og jeg hadde faktisk forventet en viss støtte og en viss normal oppførsel fra min egen familie en slik situasjon, selv om folk kan gjøre som de selv vil. Og i hans tilfelle var jo det å drikke øl, gifte seg med strippere, holde forferdelige intervjuer i hytt og pine etc etc. Jeg hadde blitt veldig skuffet hvis min egen far hadde oppført seg slik, spesielt siden man tror sine egne foreldre har barnas beste i tankene, selv når de har blitt voksne.

Jeg hadde nok forventet at min far hadde oppført seg litt bedre enn det Sven-O dessverre har gjort, men så hadde min far hatt litt andre forutsetninger enn Sven-O også. Sven-O var ikke av de skarpeste knivene i skuffen FØR MM gitet seg med HM, så hvordan kunne de forvente at han plutselig skulle oppføre seg som om han var oppfostret med sølvskje i munnen? Min far er verdens snilleste og godeste mann, men jeg vet at han ikke hadde vært den perfekte far for ei kronprinsesse. Han har litt for bastante meninger innen diverse felt, og han er heller ikke blitt forberedt på mediesircus, som heller ikke Sven-O var. Det jeg mener, er at hvorfor skulle Sven-O plutselig forandre seg til noe han absolutt ikke var? Ja, han har sagt mye dumt, men han er også blitt feilsitert, forfulgt og gjort narr av i sin tid som kronprinsessens far. Han har nok heller ikke gjort de mest fornuftige ting, akkurat som mange andre vanlige menn, men han har dessverre hatt kamera, journalister og andre idioter på nakken konstant.

Så jeg forsvarer ikke alt Sven O har gjort eller sagt, men han var bare en vanlig mann, som dessverre ble klovnen som media elsket.

Hvordan han var som far før MM ble kjent, synes jeg ikke har noen relevans, da MM selv hadde sin fortid som vanlig "kvinne i gata". Hun ble tilgitt, hvorfor ikke han?

Fred være med hans minne!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.