|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#13 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sven O. er vandret heden
Tja, hva er det som får folk til å skrive om ham, lese om ham, skrive kondolanser og funderinger rundt hans liv og hans død? Hvorfor starter man tråder om kjendiser i mange forskjellige varianter? Så lenge personer som er offentlig kjent blir diskutert, så gir jeg mine synspunkter, og er de forankret i at jeg har nærmere kjennskap til saken enn kun avislesing, så sier jeg ifra om det. Jeg finner det merkelig at man plutselig skal rose noen med godord etter hans død, både i avisene og på nett, når han aldri fikk det i levende live. Og jeg synes heller det fortjenes bare pga døden. Og det er ihvertfall da han selv trenger det minst. Men av hensyn til familien så skal man selvfølgelig ikke slenge opp på VG's førsteside om hvilken drittsekk han var. Jeg anser ikke et nettforum for å være så offentlig at man ikke kan diskutere på en slik måte som vi har gjort i denne tråden. Men greit at man har forskjellige synspunkter på dette, men for de som har veldig imot dette, så bør dere jobbe hardt for å bannlyse kjendisstoff totalt på forumet, eller holde dere helt unna trådene.
|
|