Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sven O. er vandret heden

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 14:11   #16
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sven O. er vandret heden

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Nå vet jeg ikke hvordan du forholdt deg i tråden angående Marianne Aulie og det at hun navnga to kjendiser for voldtektsforsøk. For meg er det ikke noe bedre å spekulere i hvorvidt Sven O var psykopat eller ikke (selv om du hevder å vite sannheten) enn å videreformidle navnene på de to mennene og spekulere i voldteksforsøk på nettet. Kjendissladder er mangfoldig, men begge de to nevnte eksemplene er grove. Hvis de er sant er det forferdelig for dem det gjelder, og hvis det ikke er sant er det forferdelig å få stempelet på seg. Jeg ser ikke at du har en viktig formidlingsfunksjon når det gjelder om Sven Os oppførsel. Dette var en tråd vedrørende hans død.

Safran: Jeg skjønner godt din reaksjon, og det var ikke dine spm jeg hadde i tankene da jeg skrev mitt innleg.

Kjendissladder er nettopp sladder, og at noen sladrer videre på et forum om hva som høyt og tydelig ble sagt i et radioprogram, lagt ut på Youtube etc anser jeg ikke for å være svært alvorlig. Å spekulere om det Aulie sier er sant eller ikke, om personene anser jeg som ganske naturlig for oss mennesker da vi faktisk er født med nysgjerrighet. Dersom du og andre blir ekstremt støtt av spekulasjoner og kjendisprat synes jeg faktisk som nevnt tidligere; at dere bør jobbe for et totalforbud og i mellomtiden holde dere unna trådene.
At denne traaden *naa klikket det for tastaturet mitt* har sporet av er vel ikke noe nytt, og du bestemmer vel ikke akkurat hvilke traader som kan spore av eller ikke. Naar andre foeler friheten til aa synse og mene noe om han som person, saa gir jeg ogsaa uttrykk for min mening. Og jeg synes det blir rart og skulle skjule at man sitter paa informasjon som man gjoer.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.