Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger prikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 17:30   #241
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Jeg trenger prikker

Jeg rødprikket Mindy en gang fordi de eier en corny bil.

Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:35   #242
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg rødprikket Mindy en gang fordi de eier en corny bil.

Men du er jo pusekatt.

Gammel 01-01-12, 17:50   #243
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Dette er en interessant tråd å følge Jeg er på flere forum, og ser at f.eks diskusjonen om takhøyde, som såvidt har vært touchet her, går igjen på flere forum. Det samme med diskusjonen om "de" som holder sammen og alltid støtter hverandre. Sånn vil det vel alltid være, og hadde vi vært IRL, så hadde vi vel ikke vært perlevenner hele gjengen?

Jeg har ikke vært borti prikkesystemet tidligere, og har prøvd å finne ut hvordan jeg kan se min (manglende) prikke-status. I tillegg til tråden med de fornøyelige reglene for hvordan vi forholder oss til hverandre her inne (linket til tidligere i tråden), finnes det en annen forklaring på hvordan dette systemet er ment å virke?

Forøvrig synes jeg det er spenstig å se hvordan et enkelt spørsmål fra HI kan resultere i en så lang tråd om mangt og meget, men satser på at hun har ryggrad nok til å stå imot

Gammel 01-01-12, 17:50   #244
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Røde kan og være veldig koselige! Kommer helt an på kommentaren som følger dem det.

Konstruktive kommentarer er alltid velkomne. Så kan man heller gi blanke i hvilken farge prikken har. Det kan jo være at en rød var ment som en grønn, bare fordi man (jeg) bommet i det prikken skulle gies.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:53   #245
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Dette er en interessant tråd å følge Jeg er på flere forum, og ser at f.eks diskusjonen om takhøyde, som såvidt har vært touchet her, går igjen på flere forum. Det samme med diskusjonen om "de" som holder sammen og alltid støtter hverandre. Sånn vil det vel alltid være, og hadde vi vært IRL, så hadde vi vel ikke vært perlevenner hele gjengen?

Jeg har ikke vært borti prikkesystemet tidligere, og har prøvd å finne ut hvordan jeg kan se min (manglende) prikke-status. I tillegg til tråden med de fornøyelige reglene for hvordan vi forholder oss til hverandre her inne (linket til tidligere i tråden), finnes det en annen forklaring på hvordan dette systemet er ment å virke?

Forøvrig synes jeg det er spenstig å se hvordan et enkelt spørsmål fra HI kan resultere i en så lang tråd om mangt og meget, men satser på at hun har ryggrad nok til å stå imot

Trykk på kontrollpanel og scroll nedover, der får du opp liste over eventuelle prikker og poeng.
Poengene du får gir deg etter hvert (sammen med innleggsantall) tilgang til medlemssalonger og markedsplassen.

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Konstruktive kommentarer er alltid velkomne. Så kan man heller gi blanke i hvilken farge prikken har. Det kan jo være at en rød var ment som en grønn, bare fordi man (jeg) bommet i det prikken skulle gies.

Hehe, ja jeg har hørt om dem som bommer litt på fargen ja.

Gammel 01-01-12, 17:57   #246
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Pass deg for Mauser! Han er streng med den derre signeringen.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Han er det lenge siden jeg har sett noe til.

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Han lusker rundt, og dukker opp når du minst aner det.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mauser må gjerne komme og ta meg any time.

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Åh, ok. Skjønner den da...

(007 har møtt han IRL altså. Jeg og. )

Oh yeah! :sikler:

Jenter, dette er jo ikke måten å lokke frem Mauser på. Lovnad om bilder av pupper og andre fristende kroppsdeler eller dirty talk er stikkordet. :tsktsk:

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:59   #247
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Takk, Interference Jeg fant noe informasjon under FAQ også, men har ikke skjønt hva jeg har sett på Kontrollpanelet

Gammel 01-01-12, 18:00   #248
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Schnuppa, du har helt rett. Jeg omformulerer meg: Han lusker rundt, og dukker opp når du har akkurat de rette lokkemidlene.

Gammel 01-01-12, 18:01   #249
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Jenter, dette er jo ikke måten å lokke frem Mauser på. Lovnad om bilder av pupper og andre fristende kroppsdeler eller dirty talk er stikkordet. :tsktsk:

Jeg legger aldri ut verken bilder av pupper eller andre kroppsdaler, så det ville jo være ren løgn. Dirty talk hvisker jeg helst rett i øret til den som skal høre.
Mauser er absolutt verd å hviske til.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:02   #250
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg legger aldri ut verken bilder av pupper eller andre kroppsdaler, så det ville jo være ren løgn. Dirty talk hvisker jeg helst rett i øret til den som skal høre.
Mauser er absolutt verd å hviske til.

Man trenger neppe å legge ut bilder, lovnader om bilder holder nok lenge.

Gammel 01-01-12, 18:05   #251
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Schnuppa, du har helt rett. Jeg omformulerer meg: Han lusker rundt, og dukker opp når du har akkurat de rette lokkemidlene.

Jeg har forresten fått nye spenstige pupper til jul. Endelig farvel til de små og triste jeg hadde og Hello and Welcome to my new BOOBS.

Bilde kommer snart!

Gammel 01-01-12, 18:07   #252
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Standard

Jeg har forresten fått nye spenstige pupper til jul. Endelig farvel til de små og triste jeg hadde og Hello and Welcome to my new BOOBS.

Bilde kommer snart!

Åja, jeg var faktisk lettet da jeg våknet etter denne drømmen selv om jeg virkelig skulle ønske at de små og triste var litt større.

Mauser, er du der???

Gammel 01-01-12, 18:09   #253
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Bilde kommer snart!

Gammel 01-01-12, 18:31   #254
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Dette blir jo rent subjektivt. Men denne tråden er et godt eksempel.

Ingen sier noenting, når det raser mot HI og ingen sier noe. I det jeg sier noe så strømmer flere til og jeg får et ras av grønne prikke som er latterlig. Jeg har ellers også reagert på at ingen reagerer på det jeg oppfatter som kollektive angrep og morsomheter på andres bekostning. De få gangnen jeg har sagt noe så er det mange som sier seg enige. Da spør jeg meg jo hvorfor de ikke reagerte før. Kanskje trekker jeg forhastede slutninger, men jeg tolker det dit hen at det er en grunn.

Jeg kunne godt reagert før, men jeg så ikke tråden før du(siden du sier du var først så stoler jeg på det) hadde reagert. Jeg er ikke redd for å si noen(og nei, ikke noen som i nicket noen, men generellt noen) i mot, men det er ikke alltid jeg gidder.

Gammel 01-01-12, 18:33   #255
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er livredd for noen! Hvertfall etter at noen fikk seg limpistol!

Gammel 01-01-12, 18:37   #256
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Schnuppa! Erru luremus eller lurepupp? Bare for å lokke fram Toolman. Tsk tsk. ()

Gammel 01-01-12, 18:44   #257
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Til Markedsplassen? Niks, det er 500 i rykte. Jeg nærmer mer tresifret i innlegg men mangler ennå litt for å ha tilgang til markedsplassen. Helt greit det, jeg hadde som nyttårsforsett i fjor å være mer aktiv på forumet (da hadde jeg 300 innlegg ca) og det har jeg klart. Uten egentlig så mye fjas og morsomheter, så det er nok også en grunn til at jeg ikke fyker i været på ryktebørsen.
Ja, og så sitter jeg alltid og vurderer ti ganger før innleggene mine skrives, så dermed blir en god del borte i den interne sensuren. Ergo er vel jeg blant de på forumet som er her, men ikke er gjør meg så veldig bemerket egentlig.

Enig. Tror de som har "et rykte som andre bare kan drømme om" overvurderer hvor raskt det går å få 500 i rykte. Det tar en del måneder med iherdig innsats hvis man gjør seg positivt bemerket, ellers tar det nok år.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:47   #258
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Enig. Tror de som har "et rykte som andre bare kan drømme om" overvurderer hvor raskt det går å få 500 i rykte. Det tar en del måneder med iherdig innsats hvis man gjør seg positivt bemerket, ellers tar det nok år.

Jeg tror faktisk ikke at vi som har "tusenvis" av ryktepoeng overvurderer noe som helst. Det er jo en sammenheng mellom:

1. hvor lenge vi har vært her
2. hvor mange innlegg vi har
3. hvor mange ryktepoeng vi har

Punkt 2 og 3 har IKKE kommet av seg selv for å si det sånn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:48   #259
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes vi kunne startet 2012 bedre enn med en sånn tråd som dette.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:50   #260
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tror min vurdering av hvor fort jeg ihvertfall får poeng er temmelig realistisk.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.