|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit?Men hva finnes egentlig av varslingsmuligheter når man mistenker trygdemisbruk? Tar man kontakt med den mistenktes lokale NAV-kontor og legger fram mistanken til sentralbordet der? Sender man et brev til en eller annen sentral NAV-instans? Eller er det egentlig en politisak?
![]() |
#2 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det greit?
Jeg tipper man melder ifra til den av disse avdelingene man hører inn under.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Du misforstår iallefall langtidseffekten. Om det er lav terskel for å stille spørsmål vil de som har shadye sykemeldingsforhold bli oppdaget, mens de som har sitt på det tørre ikke har noe å frykte. Dermed vil langtidseffekten bli at det blir mindre nabosladder, ettersom man vil anta at slike ting er sjekket opp, sjekket ut, og alt sikkert er ok.
![]() |
#4 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
NAV Kontroll, mener du? Så sender man et brev og skriver "Jeg observerer at Kjell Hansen i Dueveien 12 snekrer på huset sitt fra morgen til kveld, noe jeg finner merkelig i og med at jeg vet han er sykmeldt fra jobben sin som snekker. Mvh Nabodama".
![]() |
#5 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
Jeg aner ikke. Men man kan kanskje ringe dem og spørre?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|