|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer
Jeg er delvis enig, så lenge motstanden ikke ligger i å fortelle de som klager at de ikke har noe å klage over, for det tror jeg bare fører til at folk trekker seg bort og eventuelt skammer seg over å være så selvopptatt.
![]() |
#162 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerSå enten er jeg føkka i hue eller jeg fisker etter ros. Nais.
![]() |
#163 |
Bedreviter
|
Det hender da faktisk at folk ikke har noe å klage over, og at de bare er selvopptatte (eller korttenkte eller misoppfattet for den del). Og det hender ikke så sjelden at de ser de selv, som resultat av en FP-tråd, der de i utgangspunktet trodde de skulle få massiv sympati. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
© All rights reserved
|
Det er godt mulig, jeg har ikke sett dem. Det er sikkert noen som hadde grått av fortvilelse om de hadde hatt min mage og som hadde tatt bukplastikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Bedreviter
|
Vel, de fleste damer jeg vet om ville grått om de hadde min mage, men jeg lever nå greit med den likevel, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerMin mage er ikke noe å trakte etter den heller. Og vises knapt til mannen, langt mindre på sommeren. Men man dekker det jo bare til, og nyter årstiden. I alle fall gjør jeg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
... med mjuke pigger...
Det du sier her forutsetter en vurdering av den som klager, om denne har grunn til å klage. Hva er rette grunn? Folk klager selvsagt ikke dersom de ikke har noe å klage over. At observatøren har et annet syn på hva som er en tykk legg enn den som eier leggen fratar ikke klageren sitt syn på leggen. Er man misfornøyd med seg selv så er man det. Da er det saken og ikke leggetykkelsen.
![]() |
#169 |
Bedreviter
|
Det er jeg veldig uenig med deg i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg er bare stresset fordi jeg skal til Florida neste uke, og eier ikke lette bukser og aner ikke hva jeg skal gå i av klær. Så jeg er spesielt tander på det med sol og varme for øyeblikket.
![]() |
#171 |
... med mjuke pigger...
Hva er akseptert grunn til å klage, mener du?
![]() |
#173 |
... med mjuke pigger...
Ok, da misforstod jeg deg da du sa at folk stadig klager over ting de ikke har grunn til (innlegg kl 2342).
![]() |
#174 |
Bedreviter
|
Det er ingen motsetning der. Jeg synes folk til stadighet stadighet klager over ting de ikke har grunn til å klage over, men jeg synes jo fortsatt at de skal ha lov til å gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerSyns ikke det er stygt i det hele tatt med lys og "usolt" hudfarge, verken på andre eller meg selv. Når det er sånn huden er, så er det jo sånn. Og ja, det går an å bruke selvbruning, det går an å bli solbrent, det går an å knaske betakaroten og ta solarium, ... men det går an å kle seg og å bruke sunblock også. Hvis man vil
![]() |
#176 |
Erfaren nok
|
Maxikjoler
![]() |
#177 |
This is normal!
|
Men betyr det så mye hva du går rundt i i Florida? Kan du ikke prøve å glede deg over at du skal på en tur som mange av oss bare kan drømme om? For meg som har hatt de siste årene i Norge, og tilbrakt de siste sommerferiene innpakket i ullundertøy, høres en slik tur helt fantastisk ut.
![]() |
![]() |
#178 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg har også en mage som kvalifiserer til bukplastikk, det er også to sjarmerende ks arr der, og ca 7-8 andre arr.
![]() |
#179 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. Kos deg glugg ihjel, Divine, og kos deg litt ekstra for lille meg som har drømt om Florida-ferie HELE livet.
![]() |
#180 |
Textrovert
|
Betyr og betyr. Jeg vil jo gjerne både føle meg vel OG ha det behagelig, så sånn sett betyr det jo noe for meg hva jeg går i. Det betyr ikke at jeg trenger å være årets moteløve eller noe sånt. Men maxikjole var en god idé.
![]() |
|
|