Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jentefesten

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-12, 09:42   #15
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jentefesten

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Men jeg tror ikke en gang et sekund at vi tok denne beslutningen uavhengig av etablerte kjønnsrollemønstre og hva som har vært vanlig opp igjennom årene. Selvfølgelig var vi påvirket av det. Å tro noe annet blir veldig naivt, synes jeg.

Hva som påvirker en avgjørelse, kan være så mangt, selvsagt også kjønnsrollemønstre og hvordan vi er skapt. Jeg har aldri hevdet noe annet.

Og selvsagt er det lov til å ha meninger om dette og annet, jeg har heller ikke her hevdet noe annet, men det er et stykke fra å ha meninger om temaet til å hevde at man bedriver kvinnekamp. Synes jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.