Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolearrangementer og foreldreinnsats

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-12, 00:32   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Nei, jeg vet ikke, det er det jeg lurer på. Det er frivillig, men om man bare ikke har lyst til å feire 17. mai på skolen og derfor heller ikke ønsker å gjøre noen innsats i forhold til feiringen lurer jeg bare på om man da blir en av de foreldrene de andre "tenker sitt" om? Ikke at jeg ville brydd meg, men interessant å vite om det er en slags uskreven regel for hva som er akseptert grunn til å ikke bidra.

Jeg tenker at det spørs veldig på hva som er bakgrunnen for arrangementet. Hvis poenget er å bidra fordi man vil lage en flott 17. mai-feiring, så er det helt opplagt i mitt hode at de som har lyst (og skal delta) kan bidra og at de andre slipper.

Hvis poenget er å skaffe nok penger til at klassen min datter går i skal få reise på leirskole, som min datter skal være med på, så er det langt mer naturlig at jeg bidrar selv om jeg ikke skal delta på arrangementet. Og da hadde det vært mer naturlig å enten bidra 16. mai eller å bidra en annen gang. Men man kan jo uansett ikke tvinge noen. Det er jo til syvende og sist en frivillig sak, både om man vil være med å bidra og om man vil sende klassen på leirskole.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.