Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolearrangementer og foreldreinnsats

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-12, 10:56   #11
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg skjønner ikke hva relegion har med saken å gjøre her jeg. :domm:

Mener du de som ikke stiller opp pga sin relegion feks JV? Eller mener du at at folk generelt er dårligere til å stille opp, og at det er skummelt for kristendommen? For relegion har jo egentlig ikke noe med 17.mai feiringen å gjøre. Vi feirer jo at vi er et fritt land. Det har vel ikke noe med Gud og Jesus å gjøre? Eller er det jeg som er helt ute nå? :trøtt i trynet i dag:

Religion har ingenting med 17. mai å gjere, men religion har mykje med grunnen til at f.eks. Jehovas Vitne ikkje feirer 17.mai å gjere. Og når HI spør om det er greit at nokre foreldre reserverer seg mot å delta på grunn av religion, har dette i aller høgste grad noko med om "folk flest" respekterer mindretalet si religiøse overbevisning eller ikkje å gjere. For JV og andre einskildgrupper, blir dette ei form for avgudsdyrking. Dette er imidlertid ei (statistisk sett) så lita og spesiell gruppe, at eg kan ikkje skjønne at FAU si 17.mai- feiring skal stå og falle på denne gruppa. Eg ville heller lagt inn energien på dei som skal på hytta eller dei som skal vere heime og motivert dei til å delta. Og så ville eg vore imøtekommande mot desse religiøse minoritetene og forsøkt å finne ut om det er andre, ikkje-avgudsdyrkande arrangementer dei heller kan tenke seg å plassere innsatsen sin i.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.