Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolearrangementer og foreldreinnsats

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-12, 08:57   #10
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Jeg syns det er superegoistisk å ikke bidra til 17. mai-arrangementet det året det er "din tur". De fleste har ikke mer enn to-tre barn, så det ryker to-tre 17. maier for de fleste. (På mindre steder er det kanskje sånn at hele bygda bidrar til 17. mai uansett hvilken klasse barnet går i, men på større steder er det vanlig at 4. eller 5. trinn arrangerer) Helt klart - noen har gode grunner for å ikke kunne være med på 17. mai - det må man respektere, men man kan da bidra i forkant?

Hvis jeg skulle reise bort 17. mai hadde jeg tilbudt meg å gjøre andre ting. Skaffe gevinster til lotterier f.eks. Jeg kunne ha vært med og kostet skoleplassen et par dager før. Jeg kunne ha bakt. Jeg kunne egentlig ha bidratt med ganske mye. At jeg ikke skulle være med på 17. mai selv fordi vi skulle på hytta syns jeg er en dårlig unnskyldning for å lempe arbeid over på de andre familiene. Det er jo for ungenes - og nei, jeg tenker ikke bare på mine egne unger - skyld at man lager slike arrangementer.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.