|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?Når man ikke har gått opp i lønn på 2 år, og man vil være litt forsiktig i ønsket sitt om lønnsøkning, hva krever man da?
![]() |
#103 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?Kaffe
![]() |
#104 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?
Da jeg skulle forhandle lønn etter nesten 2 år uten økning så tenkte jeg at jeg skulle be om 10 % økning, men fikk tilbud om 20% (og med lovnad om minst like mye året etter). Det er lov til å ha flaks noen ganger.
Sist redigert av Tjorven : 24-04-12 kl 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?Er vi heldig så går vi opp 2%, kanskje 3%.
![]() |
#107 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?I tillegg til "kontorjobbgoder" som fleksitid og sommertid (som jobbes inn om vinter), har jeg også fri enten nyttårsaften eller julaften. Vi har en sommerlunsj og en julelunsj. Jeg har tilgang på hjemmekontor (men det forutsetttes at jeg er mest på jobb).
![]() |
#110 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?Etter siste definisjon på gode, har jeg visst bare en liten rabatt på treningssenteret, samt velferdsgoder som permisjon med lønn om jeg eller ungene skal til legen. Pc'en er nødvendig for å gjøre jobben min, så da utgikk den.
![]() |
#111 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?Jeg er for tiden hjemmeværende (dvs null goder, men mye kos), men mannen har:
![]() |
#113 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?* Dekket internett hjemme
02 10 Sist redigert av Fluke : 24-04-12 kl 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?skal vi se..... Billig melk og kjøtt jeg vet hvor kommer fra og hva inneholder
![]() |
![]() |
#115 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?Skoleverket har vel mer gode ordninger enn rene goder, men jeg tror strengt tatt alle offentlige ansatte kunne laget en liste over ting som er fordeler og som vi slipper å forhandle frem.
![]() |
#117 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?God pensjonsordning
Storesøster 02 Lillebror 07 Sist redigert av Molly : 24-04-12 kl 20:57. Årsak: Glemte hjemmekontor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?Mulighet for å ta en varm dusj de gangene jeg blir tilgriset med (andres) avføring, urin eller oppkast/blod (inl. håndkle og shampo/såpe (i ett, ja)). Og 1 times gratis trening i uka når jeg er gravid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?De jeg setter mest pris på, er nok 6 ukers ferie og helseforsikring, men vi har også bl.a. firmabil, fri mobil og iPad, bredbånd, reiseforsikring, subsidiert lunsj, andre forsikringer inkl. noe pensjonsgreier (blånn og veldig ung) og sponset trening.
![]() |
|
|