Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lese barnas dagbok osv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 15:08   #8
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: lese barnas dagbok osv

poden fikk msn mot at passordet er tilgjengelig for meg/oss så han vet at jeg kan gå inn å lese, men jeg sier ikke ifra hver gang jeg gjør det, det er jo også fordi hensikten er å se hva de snakker om når foreldrene ikke er tilstede.....

Jeg er heldig og har en veldig ærlig tolvåring, men jeg er fullstendig klar over at jeg ikke vet alt og heller ikke skal vite alt
Dagbok er det ingen her i huset som har, men jeg syns nok at den er mer personlig enn dette andre jeg nevnte og det er mye fordi den kan brukes til å skrive ned tanker som lett kan missforståes av andre enn forfatteren, mens msn og sms gjerne blir brukt til å planlegge ting og slik

Jeg leser ikke alt jeg kommer over på daglig basis, men minste lille humørsvingning eller annen endring i adferd hos poden som helt tydelig ikke vil redegjøres for under en god prat, sjekkes opp ja
Det har allereder kommet opp et par situasjoner som kunne "reddes" ved at jeg som forelder "trakk i noen tråder sånn forsiktig i kulissene"

piczo-sider har jeg sett en del på og der må jeg innrømme at jeg har fått meg noen skikkelige overraskelser, ikke om mine egne barn, de har ikke og får ikke piczo-side, men om venner av mine barn...

Det er veldig viktig at ungene ikke føler seg overvåket, samtidig som jeg tror de setter stor pris på at vi bryr oss selvom de selvfølgelig stønner og bærer seg skikkelig

Tenåringer skal liksom være litt hormonelle og trassige, men de trenger mer enn noen gang å vite at det er noen som bryr seg om hva de gjør, som sagt uten at de noen gang innrømmer det...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.