|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Folk som ikke har barn vet likevel bestI dag kom jeg ut for en diskusjon om barn og barns matvaner. Den jeg diskuterte med påsto at barns matvaner nå til dags er for dårlig og jeg måtte jo si meg enig i det, for det er jo mye dårlig rundt om i de norske hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Folk som ikke har barn vet likevel bestNæsj! Hun har jo selvsagt rett. Det er din mat det er noe i veien med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
håpløs
![]() |
![]() Sv: Folk som ikke har barn vet likevel bestog i tillegg så er det alltid den som er eldst som vet best, uansett hva det gjelder.
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Folk som ikke har barn vet likevel best
Slik var det, ja. Hadde hun laget fisken på en annen måte hadde du ikke kastet opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Denne går jeg for, gammel og satt som jeg er.
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Selvsagt. Min kjæres morfar er mye eldre enn meg og vet selvsagt alt om dagens skolesystem. At jeg jobber i skolen teller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Folk som ikke har barn vet likevel bestDet er selvsagt alt for kategorisk å si slikt. Alt for kategorisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Folk som ikke har barn vet likevel bestDa er det jo rart at minstemann her i huset virkelig avskyr alt som ligner frukt og bær. Han har nemlig fått dette presentert på akkurat samme måte som de tre storebrødrene, som alltid har likt både frukt og bær veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
Jeg er litt enig, ja. Vi hadde besøk av ei snuppe på 2,5 og hennes far. Mine barn fant frem tørrssildgodisen og bydde selvsagt frem til gjesten. Gjesten tok en og skulle til å smake da faren sa; "Dette liker du nok ikke". Den unge damen sa at hun ikke likte og smakte heller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bedreviter
|
Nå skal ikke jeg uttale meg om akkurat din sak, men jeg tror temmelig sikkert at det å kaste opp mat man ikke liker kan være et "triks" fra barnets side for å slippe å spise mat man ikke har lyst til å spise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
Det å tvinge at barn til å sitte 4–5 timer ved bordet for å spise mat barnet ikke liker er jo definitivt "feil måte å servere maten på", spør du meg. Det er jo å be om kresne unger med et vanskelig forhold til mat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Folk som ikke har barn vet likevel bestBåde jeg og mine søsken har i en eller annen form et anstrengt forhold til mat. Husker da min søster var ca to år. Han lesset opp voksen porsjon til henne og hun var pent nødt til å spise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
navnet sjemmer ingen
Min svigerinne og min svigermor sverger til denne metoden. Jeg koker hver gang de prøver seg i min nærhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
navnet sjemmer ingen
Pleier ikke unger å forsyne seg selv? Man kan jo ikke forvente at noen skal spise opp når andre har forsynt en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Folk som ikke har barn vet likevel bestHer i huset må de smake på ting, liker de det ikke da er det greit.
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
De høres smarte ut. :fordømmer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
navnet sjemmer ingen
Sjempe smarte. Det som taler til deres fordel er at de er gode på bunn og hjelpsomme. *trekker ut det positive* |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|