Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Eier du shapewear?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Eier du shapewear?
Ja 113 57,36%
Nei 82 41,62%
Diskresjon er en selvfølge 2 1,02%
Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-12, 20:39   #81
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eier du shapewear?

Jeg har en slik som på bildet. Helt super under kjoler eller topper som "klenger" litt.
Jeg er STOOOOOR men blir veldig definert i former med denne, og ikke er den særlig ubehagelig å gå i heller egentlig.
Positivt at man bruker 'valgfri' bh under.

Gammel 31-07-12, 01:13   #82
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 09:39   #83
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble så fasinert av de der kinesiske puppegreiene, at jeg ikke merket at sjefen min kom ruslende...
Vel, nå har alle på kontoret sett videoen, og de fleste ble svært fasinert, og alle var vi enige om at det muligens ikke var et plagg som gjorde brystene større jeg trengte mest.

Men hvor kult er det ikke å ha på seg et plagg der man bare kan snøre opp og snøre igjen for å forandre puppene?! Hæ?!

Gammel 31-07-12, 09:41   #84
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men, nå glemte jeg jo helt det jeg kom inn i tråden for å si.

I morges tenkte jeg på denne tråden da jeg kledde på meg, og droppet underkjolen for å sjekke om jeg egentlig merket noe forskjell.
Jeg gjør det. Hele meg disser når jeg går. Rumpe, pupper og mage er som gele. Det var morsomt, altså, men ikke noe jeg sikter etter hver dag, så jeg fortsetter med den der underkjoletingen.

Gammel 31-07-12, 09:44   #85
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men hvor kult er det ikke å ha på seg et plagg der man bare kan snøre opp og snøre igjen for å forandre puppene?! Hæ?!

Jeg så lenge på den. Det minte meg sånn om hvordan man blåser opp redningsvester, og på en av illustrasjonene var det sånne puter på siden (men på en annen av illustrasjonene så du at brystene i seg selv ble blåst opp, så ... )

Gammel 31-07-12, 09:56   #86
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Ja, det minnet om de der redningsvestene på fly!

Det var skikkelig fasinerende å se på. Fikk liksom ikke til å se vekk.

Gammel 31-07-12, 10:10   #87
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble så fasinert av de der kinesiske puppegreiene, at jeg ikke merket at sjefen min kom ruslende...
Vel, nå har alle på kontoret sett videoen, og de fleste ble svært fasinert, og alle var vi enige om at det muligens ikke var et plagg som gjorde brystene større jeg trengte mest.

Vi tok sånn Back to western-time-bilde i Tusenfryd i sommar og da hadde eg korsett

Og ja, eg har shape-wear, dog er eg ikkje så flink til å bruke det. Denne tråden motiverte meg til det, for det har god effekt!

Gammel 31-07-12, 10:18   #88
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var skikkelig fasinerende å se på. Fikk liksom ikke til å se vekk.

Ja, jeg ble så nysgjerrig på hvordan det virket? Kan ikke skjønne annet enn at det er innlegg der? Det er ikke bare snøring, vel?

Så mange spørsmål, så få svar.

Gammel 31-07-12, 10:42   #89
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, jeg ble så nysgjerrig på hvordan det virket? Kan ikke skjønne annet enn at det er innlegg der? Det er ikke bare snøring, vel?

Så mange spørsmål, så få svar.

Jeg ble skikkelig fascinert jeg også. Siden jeg har ganske så små pupper skulle jeg gjerne hatt noe jeg bare kunne snøre igjen når jeg ville gjøre puppene "større"..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 10:50   #90
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg har en slik som på bildet. Helt super under kjoler eller topper som "klenger" litt.
Jeg er STOOOOOR men blir veldig definert i former med denne, og ikke er den særlig ubehagelig å gå i heller egentlig.
Positivt at man bruker 'valgfri' bh under.

Hvor er denne fra? (iPhone)

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 22:12   #91
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Jeg har mange, både microfibersinglet med lett hold-på-plass-effekt, og truser og sånn med mer heftig hold-in. Bruker singletene nesten hver dag, og det andre under finklær. De er ikke ubehagelige i det hele tatt, og de er det tror jeg de er for små.

Hvor kjøper du disse singlettene?

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 23:20   #92
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå vet jeg ihvertfall at jeg skal holde meg langt unna kinesiske bh-er. Hilsen Trives Best Uten Kløft.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 23:28   #93
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg fikk en sånn truse med hold inn effekt og skjørt i ett for mange år siden da jeg skulle i bryllup og gå med trang, lang kjole. Den gjorde absolutt jobben sin, men har ikke vært i bruk siden tror jeg.

Gammel 01-08-12, 00:01   #94
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp, men den er lite i bruk.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 15:53   #95
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Hvor kjøper du disse singlettene?

På LaLina i oslo. Jeg rett og slett elsker dem. De har som sagt ikke noen heftig holdineffekt, men de hindrer dissing og bulking.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.