|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?
Butikken har også et ansvar her, for varene de får. Men klart, hvis ikke butikken evner å ta vare på produktene de får levert selv, stiller sikkert ikke kvalitetssikring fra produsenter og leverenadører spesielt høyt på lista heller.
|
|
|
#62 |
|
Stabilt ustabil...
|
|
|
|
#63 |
|
Hertuginne
|
Hadde ikke stolene tålt transport av den typen så hadde de ikke blitt godkjent transportert på den måten fra produsenten sin side. Og når flere her, som åpenbart jobber i bransjen, sier at stoler generelt sett blir transportert på den måten som din stol ble transportert på, minus beskyttelse mot riper, så betyr det at stolen er designet for å tåle såpass.
|
|
|
#65 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
MIN utheving. Må bare kommentere, for godt dere har god erfaring med Tollpost. De kom dog på døra her med en stor pakke til meg, fordelt i mange småpakker. Og takk og lov at det ikke var porselen, for jeg var med bak i bilen for å hjelpe denne stakkars karen med å finne varene mine. Han ville nemlig gi meg bildekk... Han kastet pakker rundt og var slett ikke forsiktig. Mitt lå selvfølgelig i bunnen... Pakkene dekket kun et lite stykke på gulvet i bilen og jeg kan tenke meg hvordan de får sleng på seg under frakt.... |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøp av beltestol - vrang kunde?Vi hadde et barnesete der isoporen knakk inni, man merket det godt. Ingen tvil om at den delen måtte byttes. Hakk eller riper under hadde jeg krevd avslag i prisen for. |
|
|
|
![]() |
|
|