|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Leksehjelp i 1. klasseHer fikk ikke førsteklassingene noe tilbud om leksehjelp i fjor, men om det kommer nå i andre klasse, så tror jeg storebror skal få være med på det. Selv om han gjør leksene på skolen så kan jo jeg se over det hjemme likevel. Men det frigjør tid på ettermiddagene og det er bare positivt.
|
|
|
|
#42 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Leksehjelp i 1. klasse
Helt flisespikk etter lover og regler tror jeg faktisk ikke skolen har lov å ikke tilby leksehjelp til 1.klassinger. Iallfall ikke et helt år. Men skolen kan oppfordre foreldre til å vente med å melde på 1.klassinger, og forklare hva det er med ordningen som gjør at det kan være smart å vente.
|
|
|
#43 |
|
Tittel og tittel....
|
Det vet jeg. Og jeg kunne selvsagt etterspurt det, men siden vi ikke hadde behov så gjorde jeg ingenting med det. Hva andre foreldre gjorde vet jeg ikke. Vi fikk ikke noe tilbud iallefall, lov eller ikke.
|
|
|
|
#44 |
|
Audacious
|
Sv: Leksehjelp i 1. klasseI første klasse hos oss får de ikke gjøre leksene i leksehjelpen, så det er i realiteten en utvidelse av skoledagen, og så kommer leksene i tillegg. Praktisk talt alle går på det likevel. Jeg venter i spenning på opplegget for andre klasse.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leksehjelp i 1. klasseTilbudet om leksehjelp kom vel like etter jul for førsteklassingen her, men han ble ikke med før nærmere mai tror jeg. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
|