|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drepte i trafikken og tiltak for å hindre dødsfallPersonlig hatar eg å køyre forbi andre på Vestlandsvegar, men av og til kan eg faktisk vere med på å skape trafikkfarlige situasjonar dersom eg lar vere å køyre forbi. For eksempel dersom eg velger å ligge bak ein tysk bobil som køyrer i 60 km/t i 80-sona. Ideelt sett skal sjølvsagt denne bobilen køyre inn til sida dersom han ligg under fartsgrensa og skapar kø. Men det skjer veldig sjeldan. Og når eg då ikkje køyrer forbi er eg med på å lage kø som igjen kan skape trafikkfarlige situasjonar fordi andre lengre bak i køen begynner å køyre forbi. Så det er ikkje så enkelt at eg berre kan beregne god tid til ferger og legge meg fint i køen og la det ta den tida det tar. Eg må tenke på det som skjer bak meg i køa også.
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Drepte i trafikken og tiltak for å hindre dødsfall
Det finnes et alternativ til og det er å selv kjøre til siden, trekke pusten dypt og la køen passere. Jeg kjenner jeg er veldig farget av å bo langs en slik gjennomfartsåre og se galskapskjøringen hver eneste dag.
|
|
![]() |
|
|