|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Epikur
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Missa: Jeg er litt stiv i halsmuskulaturen på venstre side, fra kjeven og ned til kragebeinet. Og jeg har litt vondt i tinningen på venstre side. Er det uforenlig med å jobbe til 1900 i dag? Jeg er ikke kvalm eller svimmel, men kjenner jo at jeg har fått en smell. Men jeg har ikke tid til å gå hjem. I hvertfall ikke hvis det ikke er noe farlig.
![]() |
#42 |
Epikur
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!
Det var så vidt at nesetippen touchet asfalten, skyggen på hjelmen tok av for smellen.
![]() |
#43 |
Viser tenner
|
![]() |
#44 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Nei, det er ikke farlig. Du kan ikke gjøre deg verre på noen måte så lenge du har en rolig jobb (ikke profesjonell fribryter o.l.) og ikke var bevisstløs etter smellen. For det går jeg ut fra at du ikke var? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
villende
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Man blir nødvendigvis ganske mørbanket av en slik smell :erfaren: Men så lenge du ikke var borte, hodet fungerer og det kun er kroppen som verker, så kan du vel fortsatt jobbe som planlagt ville jeg tro. Jeg hadde i alle fall full arbeidsdag forrige gang jeg gikk på en (sykkel) smell. Var temmelig gul og blå, hadde et par skrubbsår her og der, og var veldig, veldig glad for at jeg hadde på meg en skinnjakke som tålte en skikkelig støyt (og skjønte hvorfor motorsyklister bruker skinn). |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Borte
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Jammen bra du skal til meg i helgen, Mim. Jeg har et lite lager med Ibux 600 og paralgin forte etter tannhistorien min. Det funker sikkert veldig bra sammen med øl og vin.
![]() |
#47 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Flott at dette gikk så bra!
![]() |
#48 |
Epikur
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Stikker på narvesen og kjøper noen Ibux. Jeg var ikke det minste bevisstløs, bare veldig overrasket.
![]() |
#49 |
Epikur
|
God stemning!
![]() |
#50 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Godt at du hadde hjelm med tanke på hodet ditt og at det endte så bra tross alt, asfalt er hardt å møte i en trynings. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#52 |
Protonterapeut
|
Sykkelsko er kjipern når man f.eks. velter i det man har satt fast ene skoen og skal til gå på sykkelen og velter mot den siden man sitter fast på. Eller når man 300m senere girer feil i oppoverbakke og ikke har sjans i havet å få skoene løs fra pedalen.
![]() |
#53 |
villende
|
:grøss: Jeg ser det for meg... Det jeg VIRKELIG ikke skjønner er de idiotene som kjører i shorts. Da hjelper det liksom ikke så mye om man har på seg hjelm hvis det smeller i 50 kmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Epikur
|
![]() Sv: Re: Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!
Ja, og ikke bare en, men flere!
![]() |
#57 |
godt brukt
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Gulp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Godt du brukte hjelm Mim, sånn at du fortsatt er hel og pen og smart.
![]() |
#59 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øh..muligens dumt spørsmål, men hvordan får du skoene til å sitte fast på pedalene? Jeg har enda tilgode å få det til...Så nesten for meg litt borrelåsaktige ting her..??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Ser lyst på livet
|
Når jeg nå skal begynne å jobbe igjen har jeg en 2 km lang bakke jeg skal opp (den føles ihvertfall så lang) og jeg innbiller meg at det er lettere med sykkelsko. Kanskje jeg skal la være å skifte ut pedalene mine allikevel da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|