|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#63 |
|
<*(((<
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?
Samme her. (Men nok i noe mindre grad enn deg, Skilpadda, det tror jeg vi har snakket om tidligere.)
|
|
|
#64 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Jeg formelig dissekerer samtaler. Ikke "vær og vind-samtaler", da, men alt for mange. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Det varierer, eg analyserer helst samtalar eg har med personar som eg veit gjer det sjølve. Det gjeld særleg personar som eg veit er litt nærtakande.
|
|
|
#67 |
|
Borte
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Huff, ja, jeg er fæl til å analysere, men så sier jeg mye dumt også så jeg har grunn til det.
|
|
|
#68 |
|
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Jeg er også en sånn som Skilpadda, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ja, omtrent sånn.
|
|
|
|
#71 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Av og til. Særlig viss det er en samtale jeg har snakket mye i. Da tenker jeg ofte at jeg burde spurt om det og det eller ikke sagt sånn og sånn, slik at den andre part også kommer litt mer til! |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Huff, ja ofte. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Fola Blakken
|
|
|
|
|
#74 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Jeg analyserte mye mer tidligere. Det var så slitsomt og lite hensiktsmessig at jeg bestemte meg for å slutte med det. Ikke helt altså, men nesten alt. Funker faktisk utmerket, jeg blir rett og slett lykkeligere av å ikke bale så mye. Frigjør tid og oppmerksomhet også. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Jeg kan ofte gå gjennom samtalen. Men jeg er ikke kritisk til det jeg selv har sagt. Det er heller slik at jeg undrer meg over andre og kan føle at jeg ikke forstår meg helt på folk.... |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
... det er altså du som er grunnen til at vi andre analyserer samtalene våre ...
|
|
|
|
#78 |
|
Skal rømme
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Ja, men ikke sånn at jeg ligger oppe og tenker på spesifikke samtaler. Men det hender jeg "planlegger" samtaler også, fantaserer dem og jeg kan finne på å spille disse ut (dvs snakke/hviske dem) dersom jeg er alene (ofte i bilen, har jeg lagt merke til). :tullerusk:
|
|
|
#79 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Ja, det hender, men det er sjelden med negativt utfall. Å fortelle seg selv hvor mye dumt/feil en har sagt, er virkelig bortkastet tid. Ikke har det noen preventiv effekt heller. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
kamerat
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Jeg analyserer jevnt over alt mulig, men veldig sjelden for å lete etter egne feil og mangler.
|
![]() |
|
|