Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvordan går det an å like disse bøkene?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 12:31   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

The Secret Life of Bees var en skuffelse, og The Lovely Bones, som jeg også plukket opp fra Amazon etter å ha lest gode omtaler, mislikte jeg også. Ikke fordi de ikke var godt skrevet, for det var de forsåvidt, og historiene kunne blitt bra, men jeg synes ikke de var vellykket eller sa noe som jeg syntes var verdt å si. Men jeg har ingen problemer med å skjønne at det går an å like dem, så det blir vel på siden av diskusjonen.

Jeg likte Tora-bøkene da jeg leste dem tidlig i tenårene, men de Wassmo-bøkene jeg har lest senere har vært ganske pinlige, så jeg mistenker at jeg kanskje ikke ville like Tora like godt om jeg skulle lese dem igjen nå. Linn Ullmann er av dem jeg aldri har hatt lyst til å lese, så det gjør jeg neppe. Det er for mange bøker jeg har lyst til å lese (eller lyst til å lese igjen) til at jeg tar meg tid til ting jeg regner med å ikke like.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.