|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Definisjonen av by, bygd, bondeland osv?
Jeg gjentar - jeg har ikke sagt at de er representative for alle bygder. Og ja, det er en stund siden jeg var 16, men det var også kun et eksempel. Etter at jeg var fire, femogtjue kuttet jeg alle bånd til bygda og har så godt som aldri vært der, og snakker aldri med noen derfra. Frem til da var det jevnlige tilfeller. Det er ikke så lenge siden jeg var 25.
Eh. Nei. Men det er fortsatt en i det minste marginal forsjell på å bli skult på, og å bli smilt til og hilst på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Definisjonen av by, bygd, bondeland osv?
Ja, det er klart. Et smil får en jo til å føle seg mer velkommen, jeg tenker bare at ift de som skuler så vet man iallefall hva man får. Hvordan de er. Det er lite å lure på. Men nå har jeg aldri opplevd skuling knyttet opp i mot slike ting.
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Definisjonen av by, bygd, bondeland osv?Jeg bor nokså midt i byen. Jeg kan ikke si at vi ikke sladrer her, det hender vi kommenterer litt ekstreme ting som kan involvere tilkalling av politi midt på natta og sånn. Eller at vi kommenterer hvem som skal flytte, og om noen har møtt de nyinnflyttede ennå. Det er imidlertid aldri noe slikt som jeg bare ser på film, av typen "har du hørt, fru Nilsen er smelt på tjukka igjen, også mannen hennes som har vært på sjøen hele sommeren.." og sånn.
![]() |
|
|