Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kadras uttalelser om å tolke Koranen på nytt (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-07, 10:50   #10
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kadras uttalelser om å tolke Koranen på nytt

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er ikke akkurat aktiv i denne diskusjonen, mest fordi jeg føler jeg ikke kan nok om temaet. Men jeg synes det er veldig interessant og spennende! Og jeg skjønner godt at Nebbe kan bli harm jeg.. Tro blir jo veldig personlig, og det er slitsomt og hele tiden måtte forsvare seg selv og sin tro. Selv om man er trygg på det man tror på.

Jeg synes det er lærerrikt å lese iallefall.

Det er jeg enig med deg i. Men når man aktivt er en "talskvinne" for noe, noe jeg absolutt mener Nabbe er, må man nesten regne med å bli stilt spørsmål. Særlig i en tråd som dette, synes du ikke? Det tror jeg bestemt Nabbe synes, selv om hun er sliten. Men jeg tror ikke jeg har slitt henne ut, for å s det sånn...
Jeg synes også det er lærerikt. Jeg spør jo for å få svar.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.