Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Betaler du for LinkedIn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-13, 22:17   #41
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Betaler du for LinkedIn?

Er der, betaler ikke.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 22:23   #42
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er der og har gratis versjonen. Har vurdert aa melde meg ut for de rekrutteringsfolkene er saa aggressive. De ringer ofte, og det passer aldri. Og ikke vil jeg flytte heller.

Gammel 15-01-13, 22:23   #43
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Betaler, er der ikke.

Nei, forresten, det var Elixia. Sorry.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 22:27   #44
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er der, uttaler det riktig, betaler ikke. Får mange tilbud om å betale, men er ikke interessert.
Tittelen "teacher" skremmer forøvrig de fleste headhuntere selv om jeg egentlig har en attraktiv utdannelse i bunn, så her renner det ikke inn med henvendelser.

Sist redigert av apan : 15-01-13 kl 23:00.
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 22:27   #45
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er der, men betaler ikke. Bruker det ikke noe særlig, titter kanskje innom en gang annenhver måned.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 22:33   #46
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg betaler for en oppgradering. Det er fordi jeg vil kunne se på andres profiler, uten at de kan se at det er jeg som har vært og sett på dem, samtidig som jeg gjerne vil vite hvem som har sett på min.

Dette er i jobbsammenheng. Det er svært nyttig for meg å se om eventuelle kunder har vært og sjekket profilen min.

Og jeg trenger å kunne gjøre research på hvem som har hvilke stillinger hvor, både hos eventuelle kunder, og dersom vi er ute etter å plukke folk fra konkurrenter. Da skal de ikke kunne se at det er jeg (og syv til av mine kollegaer...) som har vært og sett på dem.

Jeg husker ikke om jeg tok meg bryet med å få jobben til å betale for det. Det kunne jeg sikkert gjort.

Gammel 15-01-13, 22:39   #47
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er der, men betaler ikke.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 23:26   #48
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en konto, som jeg stort sett aldri har brukt.
Mannen min har en konto som han faktisk bruker. Ingen av oss betaler for den nei.

Gammel 15-01-13, 23:39   #49
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg prøvde betalingstjenesten én gang, i et sånt "prøv en måned gratis"-tilbud. Jeg innså ganske raskt at jeg ikke hadde bruk for noen av de tjenestene man kunne betale for og husket faktisk å melde meg av før første avdraget ble trukket fra Visa-kortet. :imponert over meg selv:

Jeg og! TO ganger til og med!

De frister med at du får se alle som har kikket på deg etc, men det viste seg at jeg som Premium-medlem så akkurat de samme detaljene som før.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 23:39   #50
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, jeg betaler for en oppgradering. Det er fordi jeg vil kunne se på andres profiler, uten at de kan se at det er jeg som har vært og sett på dem, samtidig som jeg gjerne vil vite hvem som har sett på min.

Dette er i jobbsammenheng. Det er svært nyttig for meg å se om eventuelle kunder har vært og sjekket profilen min.

Og jeg trenger å kunne gjøre research på hvem som har hvilke stillinger hvor, både hos eventuelle kunder, og dersom vi er ute etter å plukke folk fra konkurrenter. Da skal de ikke kunne se at det er jeg (og syv til av mine kollegaer...) som har vært og sett på dem.

Jeg husker ikke om jeg tok meg bryet med å få jobben til å betale for det. Det kunne jeg sikkert gjort.

Men ser du alle som har vært innom? Jeg har som sagt premium, og likevel ser jeg ikke alle. Av og til er de anonyme eller så får jeg opp 10 aktuelle kandidater med beskjed om at det er en av dem? Er det hvis vedkommende selv har anonymisert seg og har betalingsversjon, eller?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 23:41   #51
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Du vil ikke se meg, for eksempel, samme hvor mye du betaler.

Gammel 15-01-13, 23:44   #52
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jepp. Du vil ikke se meg, for eksempel, samme hvor mye du betaler.

Nettopp. Sånn må det jo nesten være, jeg forstår jo det.
Bare litt (mye) irriterende ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 16:10   #53
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan forresten opplyse om at jeg kan se de herfra som har vært inne og snoket på profilen min, og jeg vet hvem de er også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 16:26   #54
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

apan: vil det si at du gjerne vil ha et interessant tilbud? Ja?

Jeg er der, betaler ikke, men kan uttale.
Skjønner at det er et poeng å betale hvis man driver med rekruttering, men ellers er det vel bare av nysgjerrighetshensyn man trenger å ha fullversjonen.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 16:28   #55
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

apan: vil det si at du gjerne vil ha et interessant tilbud? Ja?

Jeg har mottatt et interessant "tilbud" der inne som resulterte i en gratis lunsj. Akkurat de detaljene kan vi ta over en øl .

Ellers er jeg ikke så kjempeinteressert akkurat nå nei, du har rett i det. Status der er vel som sist vi var innom temaet.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 17:48   #56
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Hehe, høres ut som en plan!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 22:47   #57
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Jeg betaler for LinkedIn fortiden, men selvom det er et av mine fremste arbeidsverktøy trenger jeg strengt talt ikke det. Jeg har såpass mange kontakter at jeg ser det meste jeg trenger å se uansett.

Med mindre man er aktiv jobbsøker eller hodejeger ser jeg egentlig ikke hensikten med å betale for LinkedIn. Eller for å omformulere - så lenge man ikke ser hensikten med oppgradert medlemsskap trenger man mest sannsynlig ikke bekymre seg for å betale for det heller.

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.