Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Flere hull i øret

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-13, 09:25   #41
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere hull i øret

Jeg liker det ikke. Lenger.

Gammel 19-01-13, 09:52   #42
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg har to i hvert øre, men bruker kun det ene de få gangene jeg bruker øredobber. Jeg synes det kan være litt harry med umake antall hull i ørene.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 11:54   #43
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har tre hull i hvert øre. Har litt trøbbel med det øverste hullet i det ene øret, så hvis jeg ikke får en øredobb inn i det går jeg heller ikke med noe i det øverste hullet i det andre øret. Jeg trives ikke med asymmetri på meg selv.

Jeg veksler litt på å ha på bare i det nederste hullet og i hele raden oppover når jeg er på fest. Til daglig går jeg uten noe som helst, for det planer meg når jeg sover så da tar jeg alltid ut samme dag som jeg har satt i, og gidder ikke / glemmer å sett i noe dagen etter.

Gammel 19-01-13, 13:51   #44
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Henger meg på "less is more". Synes heller ikke det passer etter en viss alder, dog med unntak av de som har en "naturlig" alternativ stil.

Nå skal det sies at jeg går på litt for mange mangfoldskonferanser der det har en tendens til å være litt for mange kvinner i flagrende UNO-stil og ofte en stk. pappegøyeøredobb. Jeg har merket med at de nesten alltid har flere hull eller kun ett hull i ett øre. :generaliserer:

Sist redigert av Lisa : 19-01-13 kl 14:30.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 14:16   #45
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er klart finest med bare en øredobb i hvert øre. Selv har jeg et ekstra hull i det ene, men har ikke brukt det siden tidlig åttitall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 14:45   #46
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg blir litt fascinert over at man definerer en enkelt ting som harry. Piercinger - harry. Flere hull - harry. Om jeg skal gå den veien å klassifisere noe som harry (jeg bruker ikke det ordet, så det sier vel mye om meg) så er det en helhet. Jeg har som tidligere nevnt flere hull i ørene (med små diamanter), piercing i nesen (minidobb som omtrent er usynlig), piercing i haka (diamant) og gu'forby: Tatoveringer. Men i min naivitet så anser jeg meg selv som fint lite harry (sier kanskje mest om min selvinnsikt?) Det er jo meg! Det definerer min stil (som er rimelig svart og småpunkete til tider). Harry? Jeg vet ikke, men jeg kjenner at jeg tar det mer personlig enn jeg liker. Jeg tenker at man skal være litt mindre fordomsfull og kanskje ikke så rask til å sette folk i bås. Og så tar jeg meg i å tenke: Er det virkelig det førsteinntrykket jeg gir - Harry? Fordi jeg ikke nødvendigvis klassifiserer i "boksen"?

Gammel 19-01-13, 15:32   #47
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg blir litt fascinert over at man definerer en enkelt ting som harry.

Selv om jeg tidligere i tråden har uttalt meg om "harryhet", synes jeg ikke du fremstår som harry ut fra det du beskriver. Slett ikke. Gjennomført blir aldri harry for meg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 16:31   #48
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var fint på åttitallet, not anymore. Det tenderer til harry.

Gammel 19-01-13, 16:32   #49
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og det gror jo aldri igjen, selv etter nesten 30 år uten bruk.

Gammel 19-01-13, 17:54   #50
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Harry er hele pakka, ikke enkelte elementer og ikke alltid. Tatovering på Lisbeth Salander er helt, helt riktig, overhode ikke harry. Tatoveringen til Pamela Anderson...tja.

Jeg har, som den eneste jeg vet, selv laget en oppned trekant med tre hull i den ene øreflippen, ett hull i den andre. Faktisk litt fint med noe bittelite bling, synes jeg, og noe jeg har vent meg til etter det glade, glade åtti-tallet med frossen fiskepudding og knappenål.

Gammel 19-01-13, 18:38   #51
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg blir litt fascinert over at man definerer en enkelt ting som harry. Piercinger - harry. Flere hull - harry. Om jeg skal gå den veien å klassifisere noe som harry (jeg bruker ikke det ordet, så det sier vel mye om meg) så er det en helhet. Jeg har som tidligere nevnt flere hull i ørene (med små diamanter), piercing i nesen (minidobb som omtrent er usynlig), piercing i haka (diamant) og gu'forby: Tatoveringer. Men i min naivitet så anser jeg meg selv som fint lite harry (sier kanskje mest om min selvinnsikt?) Det er jo meg! Det definerer min stil (som er rimelig svart og småpunkete til tider). Harry? Jeg vet ikke, men jeg kjenner at jeg tar det mer personlig enn jeg liker. Jeg tenker at man skal være litt mindre fordomsfull og kanskje ikke så rask til å sette folk i bås. Og så tar jeg meg i å tenke: Er det virkelig det førsteinntrykket jeg gir - Harry? Fordi jeg ikke nødvendigvis klassifiserer i "boksen"?

Som allerede sagt, dette høres ut som en veldig gjennomført stil, det blir noe helt annet og det har flere påpekt. Lisbeth Salander og Pamela Anderson er jo utmerkede eksempler som illustrasjon.

Gammel 19-01-13, 18:47   #52
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ser at jeg framstår som litt sutrete. Det var ikke meningen, men jeg er ikke vant til å få "fordommer" så uttalt. Jeg prøvde egentlig også å si noe om at "harry" er hele pakka, på en måte og at det for meg høres merkelig og sneversynt ut å si at piercinger er harry! Punktum! Jeg bryr meg ikke nevneverdig om hva folk mener om meg - til det er jeg for gammel og satt. Men jeg skjønner ikke bås-settingen, på en måte.

Gammel 19-01-13, 19:02   #53
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes ikke det er fint med flere hull i ørene.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 19:06   #54
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Og det gror jo aldri igjen, selv etter nesten 30 år uten bruk.

Ja, ikke sant! Jeg sjekket mitt ekstrahull (uff, det hørtes pervo ut) i går, og det gikk fint å ta noe gjennom ennå. Utrolig rart.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 19:07   #55
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns det er klart finest med bare en øredobb i hvert øre. Selv har jeg et ekstra hull i det ene, men har ikke brukt det siden tidlig åttitall.

Jeg tok ett ekstra på en fest i russetiden (isbit og stoppenål), og fremdeles kan jeg få puss i hjemmepiercingen, enda jeg ikke har hatt øredobb der på en kvinnsalder.

Gammel 19-01-13, 19:31   #56
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes jo ikke noe mer utvannet begrep enn "Harry" da. Jeg tar det aldri som noe annet enn et uttrykk for personlig smak i grunnen. Har hørt det meste beskrevet som Harry.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 20:19   #57
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har vel to-tre i det ene øret, men bruker bare ett av dem nå. :ikke vill&gal lenger:
Har ikke tenkt over at det skal være spesielt harry å ha flere enn ett.

Jepp.

Gammel 19-01-13, 21:06   #58
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Det er finest med en øredobb i hvert øre synes jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 21:09   #59
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Det finnes jo ikke noe mer utvannet begrep enn "Harry" da. Jeg tar det aldri som noe annet enn et uttrykk for personlig smak i grunnen. Har hørt det meste beskrevet som Harry.

Harry er alt det en ikke liker selv.

Gammel 22-01-13, 21:48   #60
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har 2 i ett øre, og 1 i det andre øre. Sistnevnte øre hadde 1 til øverst i kanten for x antall år siden, men lot det gro igjen for ble betennelse og styr som ikke ville gi seg.

Bruker somregel bare 1 dobb i hvert øre nå. Av og til en sjelden gang har jeg en liten perle, ring eller diamant i nr 2 øre-hullet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.