|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Ville du slettet tråden? | |||
| Jeg ville slettet tråden hvis jeg følte at jeg hadde utlevert for mye |
|
54 | 54,00% |
| Jeg ville ikke slettet tråden selv om jeg følte at jeg hadde utlevert for mye |
|
2 | 2,00% |
| Jeg ville slettet tråden hvis den ble ubehagelig for meg |
|
7 | 7,00% |
| Jeg ville ikke slettet tråden selv om den ble ubehagelig for meg |
|
7 | 7,00% |
| Vet ikke |
|
9 | 9,00% |
| Jeg ville slettet tråden etter at den hadde dødd ut |
|
13 | 13,00% |
| Jeg ville aldri slettet noen tråd |
|
8 | 8,00% |
| Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du slettet innlegget ditt?
Godt å høre. Og når det gjelder diskusjoner av allmen interesse, er jeg, som du ser i innleggene mine over, enig.
|
|
|
#82 |
|
kamerat
|
Klart.
|
|
|
#83 |
|
flisespikker
|
Neida, det vet jeg - det var ikke ment som en oppfordring, det var bare et eksempel på at jeg fint kan legge tid og omtanke i et svar selv om jeg vet at den jeg svarer kan komme til å slette tråden (eller blogginnlegget) senere.
|
|
|
#84 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Må dere tenke så innmari før dere poster, da, og er det en aktivitet dere skrur av eller på utifra hvor lenge dere tror en tråd vil leve?
|
|
|
#85 |
|
flisespikker
|
Noen ganger tenker jeg før jeg poster. Det varierer selvsagt hvor mye. Men det andre spørsmålet ditt skjønte jeg ikke.
|
|
|
#86 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Dere snakker om å legge ned arbeid i svarene, noe dere ikke er villige til å gjøre hvis tråden blir slettet etter kort tid, og da lurer jeg på hvilket arbeid dere mener. Tenkearbeid? Googlearbeid? Men mest av alt var det fjas.
|
|
|
#87 |
|
flisespikker
|
Fjas er helt greit.
|
|
|
#88 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Ok, skjønner. Jeg anser ikke å svare på innlegg og tråder som arbeid, så da reagerer jeg sikkert litt annerledes enn dere når tråder ender opp med å bli slettet. Det er ikke noe problem for meg, jeg svarer like bra eller dårlig, helt uavhengig av hva som skjer etterpå. Jeg tar for meg tema og tråder jeg interesser meg for, og svarer etter beste evne med kunnskapen eller erfaringen jeg sitter med. Om tråden slettes når den er lagt død, betyr ikke'no, at den slettes mens jeg skriver eller før den er ferdig, har jeg derimot problemer med, men ikke fordi jeg anser mine svar som oppslagsverk andre kan dra nytte av senere, men fordi det er interessant det som skjer akkurat nå.
|
|
|
#89 |
|
flisespikker
|
Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Jeg ser ikke mine svar som "oppslagsverk" jeg heller, altså.
|
![]() |
|
|