|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Lese barnas dagbok osvJeg er ikke helt sikker selv hvor jeg mener grensene bør gå.
![]() |
#62 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lese barnas dagbok osv
Det tenker jeg er lurt, og hun er jo bare 9 år.
Når det gjelder papirdagbøker, dagbok på fil eller passordbeskyttede steder, så håper jeg og tror jeg at jeg ikke kommer til å lese jentenes tanker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Moden
|
![]() Sv: lese barnas dagbok osv
Det var heldigvis ikke så alvorlig det vi fikk stoppet, men det er jo disse tingene som er virkeligheten.
![]() |
#64 |
Moden
|
Jeg har aldri sagt at jeg skal ordne opp for ungene mine i konflikter
![]() |
#65 |
Borte
|
Jeg signerer dette innlegget til Maximillia.
![]() |
#66 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aha, så det er slike sider mange elever har. Jeg har fått sett sidene til flere av dem, men ante ikke hva sidene het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Pirkete
![]() ![]() |
![]() Sv: Lese barnas dagbok osvÅ lese msn-loggen blir litt som om å avlytte telefonen, synes jeg. Hadde ikke turt å snakke med noen da jeg var tenåring hvis jeg visste at mamma kunne høre tilfeldige samtaler etterpå. Ikke fordi jeg brukte telefonen til å avtale kriminelle handlinger, men fordi jeg rett og slett ikke ville likt at hun skulle ha tilgang til tenårings-rollen min, om det høres forståelig ut. Uansett om vi bare fjollet eller skravlet, så var det venninnene mine jeg fjollet og skravlet med, og jeg ville synes det var veldig unaturlig at mine foreldre skulle kunne sjekke i etterkant hva vi skravlet om, selv om det var helt uskyldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Lese barnas dagbok osvEg vil nok, utan tvil, lese blink-profilar, bloggar, heimesider og andre ytringar som borna mine måtte finne på å legge på nettet. Kan millionar av andre lese det, så bør det ikkje vere noko problem at ei mamma kan lese det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Fortynnet
|
Det de legger ut på internett må de selvfølgelig regne med at foreldrene kan lese, det er jo noe helt annet enn msn og sms. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Leser
|
Jeg ser at du sier du jobber med ungdom, så da lurte jeg på om du hadde gjort deg opp noen tanker om slike "halv-åpne" sider på nett. Jeg tenker på slike hjemmesider som zefid nevnte, msn space, forum ol. Det som kjennetegner alle disse rommene er at brukeren selv kan velge hvor "privat" h*n vil være. Jeg har feks et msn space som ikke er åpent for noen (nå står det ikke noe der, da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Dukkar plutseleg opp ...
No jobbar eg med både media og ungdommar, så nokre tankar rundt temaet har eg nok gjort meg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|