|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsertNei, det overrasker meg ikke at du ikke er overrasket. Vi har jo hengt her overraskende lenge. |
|
|
|
|
|
#202 |
|
This is normal!
|
Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsertJeg er ikke overrasket over at rine ikke er overrasket over at Chanett ikke er overrasket over at rine ikke er overrasket.
|
|
|
|
#203 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsertJeg hadde ikke latt storesøs ta fri hvis det var viktige prøver for å gå på konsert. Hun skal ha fri to dager for å gå på konserten, hun har vanlig skoledager.
|
|
|
#205 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsertKnis. Og når jeg forteller rine at både mitt barn og jeg skal ha fri for å dra på konsert, da tror jeg heller ikke at hun blir overrasket. *kjenner gåsa og sånn* |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Halloen!
Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsertChanett: |
|
|
|
|
|
#207 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsertJeg skal faktisk på Justin Bieber-konsert.
|
|
|
|
#208 |
|
Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert
Hva gjør man ikke for barna
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 05-04-13 kl 19:21. |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Halloen!
Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsertVed JB-oppstyret, ikke "det som frastøter meg mest i hele verden." :har litt perspektiv, tross alt: |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Tre konserter med samme barn?
|
|
|
#214 |
|
koko
|
Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsertJeg skjønner ikke den voldsomme anti-biebergreia som folk har fått for seg at de skal ha. Han er unektelig talentfull, han snakker godt for seg (gjorde iallfall det på Skavlanintvjuet) og hadde jeg vært 14 ville jeg nok vært forelska i han pga utseendet. Musikken hans er nok ikke min greie, men kommer det en låt på radioen synes jeg det er helt til å leve med. Det er mye annen listemusikk som er langt mer plagsom.
|
|
|
#215 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Det gjelder jo ikke noen få. Det gjelder svært mange. Ekstremt mange.
|
|
|
#216 |
|
Halloen!
Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsertSyrinx: Jeg har ikke en anti-Biebergreie, altså. Jeg får generelt fnatt av kaos, hysteri og store folkemengder og når musikken heller ikke er et trekkplaster, for meg, priser jeg meg lykkelig over at jeg er på en annen kant av landet. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
koko
|
Altså, jeg er ingen belieber selv, for å si det sånn. Men jeg ser hvor viktig og stort dette er for enkelte jenter (og gutter også, men de holder det stort sett inni seg), og jeg skjønner dem egentlig.
|
|
|
#220 |
|
Halloen!
Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsertJeg har hatt meg en pause, apan, og kommer nok til å fortsett med den over helgen- fikk gjort utrolig mye i disse ukene. |
|
|
|
![]() |
|
|