Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 18:12   #201
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert

Nei, det overrasker meg ikke at du ikke er overrasket. Vi har jo hengt her overraskende lenge.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 18:27   #202
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke overrasket over at rine ikke er overrasket over at Chanett ikke er overrasket over at rine ikke er overrasket.

Gammel 05-04-13, 18:29   #203
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde ikke latt storesøs ta fri hvis det var viktige prøver for å gå på konsert. Hun skal ha fri to dager for å gå på konserten, hun har vanlig skoledager.
Og jeg bruker to feriedager...

Gammel 05-04-13, 18:30   #204
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg er ikke overrasket over at rine ikke er overrasket over at Chanett ikke er overrasket over at rine ikke er overrasket.

Og jeg synes noen er morsom. :bidrar:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 18:42   #205
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Knis. Og når jeg forteller rine at både mitt barn og jeg skal ha fri for å dra på konsert, da tror jeg heller ikke at hun blir overrasket. *kjenner gåsa og sånn*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 19:06   #206
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chanett: Jeg ville heller ha klort ut mine egne øyne med en tannpirker enn å dra på Justin Bieber.

Men jeg er usikker på om det er hylingen fra tenåringsjenter, det komplette kaoset og trengselen, musikken, eller det faktum at jeg måtte betalt penger for å oppleve det som frastøter meg mest.

Gammel 05-04-13, 19:14   #207
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal faktisk på Justin Bieber-konsert.

Og kulturtilbudet er en, av mange, årsaker til at vi velger å bo i Oslo. Både jeg og Snuppa kan ha full dag på jobb og skole før vi setter oss på bussen til Fornebu. Det kan dog tenkes at jeg trenger noen sykedager i etterkant for å komme meg etter hysteriet.

Gammel 05-04-13, 19:15   #208
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Chanett: Jeg ville heller ha klort ut mine egne øyne med en tannpirker enn å dra på Justin Bieber.

Hva gjør man ikke for barna
Jeg skal ihvertfall utstyre meg med gode ørepropper. Frykter sinnsyke jentehyl

Sist redigert av Carpe Diem : 05-04-13 kl 19:21.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 19:18   #209
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på tre Justin Bieber-konserter tre dager på rad. Lucky me.

Det som frastøter deg mest, rine? Wow.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 19:20   #210
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Ved JB-oppstyret, ikke "det som frastøter meg mest i hele verden." :har litt perspektiv, tross alt:

Gammel 05-04-13, 19:22   #211
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg skal på tre Justin Bieber-konserter tre dager på rad. Lucky me.

Tre konserter med samme barn?

Gammel 05-04-13, 19:23   #212
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Tre konserter med bare meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 19:23   #213
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Det er vel jobb?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 19:28   #214
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner ikke den voldsomme anti-biebergreia som folk har fått for seg at de skal ha. Han er unektelig talentfull, han snakker godt for seg (gjorde iallfall det på Skavlanintvjuet) og hadde jeg vært 14 ville jeg nok vært forelska i han pga utseendet. Musikken hans er nok ikke min greie, men kommer det en låt på radioen synes jeg det er helt til å leve med. Det er mye annen listemusikk som er langt mer plagsom.
Så ja, jeg skjønner veldig godt at ungjentene er fengslet.

Gammel 05-04-13, 19:30   #215
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Er det virkelig et stort samfunnsmesig problem at noen få tar ferie midt i skoleåret? Jeg har familie og venner som jobber i skolen, og i følge dem er det ikke et reellt problem. Det er heller ikke noe problem å si ja til de som søker for første gang i 3. klasse og som man vet/skjønner at ikke kommer til å få muligheten til ferie ellers, og si nei til de som søker to ganger hvert skoleår. Sistnevnte gruppe finnes angivelig bare i hypotetiske diskusjoner som dette, men det er mulig det er bare her vi bor.

Det gjelder jo ikke noen få. Det gjelder svært mange. Ekstremt mange. Det har jo ikke vært noe særlig til problem på 80-tallet, 90-tallet og starten av 2000-tallet, men nå, når det IKKE er noen få det er snakk om, så er det et problem.

Gammel 05-04-13, 19:30   #216
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Syrinx: Jeg har ikke en anti-Biebergreie, altså. Jeg får generelt fnatt av kaos, hysteri og store folkemengder og når musikken heller ikke er et trekkplaster, for meg, priser jeg meg lykkelig over at jeg er på en annen kant av landet.

Gammel 05-04-13, 19:35   #217
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine

Gammel 05-04-13, 19:35   #218
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Syrinx: Jeg har ikke en anti-Biebergreie, altså. Jeg får generelt fnatt av kaos, hysteri og store folkemengder og når musikken heller ikke er et trekkplaster, for meg, priser jeg meg lykkelig over at jeg er på en annen kant av landet.

Altså, jeg er ingen belieber selv, for å si det sånn. Men jeg ser hvor viktig og stort dette er for enkelte jenter (og gutter også, men de holder det stort sett inni seg), og jeg skjønner dem egentlig.

Gammel 05-04-13, 19:43   #219
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra å se deg i tråden, Rine, lurte på hvor du var.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 19:45   #220
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Jeg har hatt meg en pause, apan, og kommer nok til å fortsett med den over helgen- fikk gjort utrolig mye i disse ukene.
Synes skolediskusjonene er litt interessante, vet du.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.