|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor skjer det?
Jeg regner ikke medlemssalong 1 og 2 som lukkede fora |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Leser
|
Jeg er i Ville Modne og det er ikke stormende uenighet og ville diskusjoner der heller. Mulig det er det på noen facebook grupper? Jeg er veldig lite aktiv på facebook (sannheten er selvfølgelig at jeg ikke skjønner bæra. Jeg har feks ei venninne i min facebook. Jeg står som hennes venn i hennes profil, men hun er ikke min venn i min profil? :???: Ja, ja, dette er kanskje ikke plassen og fiske etter facebook hjelp på.)
|
|
|
#43 |
|
Protonterapeut
|
Det er mulig det er mer liv på facebook, selv er det en døgnflue som kult den første uken eller så, så stilner det av.
|
|
|
#44 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg tror som deg, Zol. Det er enkelte medlemmer her inne som har fryktelig mange innlegg som man aldri "ser" i forumet. Ergo må det være aktivitet andre steder. Det er vanskelig for dem som ikke har tilgang til noen av de aktivitetsbaserte underforaene eller de lukkede fora (er det ett eller flere?) å vite hvor mye som skjer "på bakrommet". Ja, klart vi kan gå ut og rapportere at det den siste uken har vært hele 2 nye tråder på Medlemssalong 2 (mao tilnærmet dødt), men det er det jo bare dem som leser akkurat denne tråden som får med seg. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg er ikke i medlemsalong 2, men det er jo lett å tenke slik at de fleste som har tilgang dit også er på Ville Modne. Og siden Ville Modne er helt lukket har vel de som er der inne lite behov for salong nummer 2. Ergo; lite aktivitet. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor skjer det?Zol, jeg synes det blir svært merkelig å legge skylden for liten aktivitet i de åpne foraene på det lukkede underforumet. Det har tross alt vært her fra dag én, og det har da vært nok av liv og medlemseksplosjon i de åpne og halvåpne delene av forumet for det. Det lukkede underforumet er heller ikke et sted hvor man sitter og observerer og kommenterer resten av forumet – det blir det faktisk slått strengt ned på.
|
|
|
#47 |
|
Shake it out!
|
Kjempeflink!
|
|
|
#48 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg kjenner meg ikke igjen i følelsen av å være iakttatt eller ekskludert, men gjenkjenner igjen undringen fra kvelder med laber aktivitet - er det virkelig stille her, eller er alle andre andre steder? Men jeg vet jo at det ikke er på M2 det skjer ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Shake it out!
|
Godt det ikke bare er meg!
|
|
|
#50 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor skjer det?Tinetoff, jeg legger ikke skylden på noe eller noen. Jeg diskuterer. Forøvrig; selv om Ville Modne har eksistert fra første dag, har mange av de andre brukerne her inne ikke visst om denne gruppen før nå nylig. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor skjer det?Det blir alltid liv når det blir metadiskusjoner om forumdriften. Særlig når det kommer til en dæsj konspirasjonsteorier.
|
|
|
#55 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#57 |
|
er her
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg nyter ikke våren, men sitter med semester sluttspurt.
|
|
|
|
#58 |
|
Guardian of the galaxy
|
Og jeg har lagt inn et veldig ærlig svar som ingen har kvestet meg for ennå, og det er vel derfor det ikke er så mange saftige diskusjoner her. Folk er i hovedsak veldig runde i kantene og godtar at naboen ikke lever som seg osv.
|
![]() |
|
|