Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-07, 22:58   #41
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vet du, det tror jeg ikke. Jeg har tilgang til både medlemsallong 1 og 2, og der er det i hvertfall dødt.

Jeg regner ikke medlemssalong 1 og 2 som lukkede fora . De defineres som delvis-lukket i mitt hode. Jeg snakker om Ville Modne her inne samt diverse grupper på facebook.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 23:02   #42
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg regner ikke medlemssalong 1 og 2 som lukkede fora . De defineres som delvis-lukket i mitt hode. Jeg snakker om Ville Modne her inne og diverse facebook grupper.

Jeg er i Ville Modne og det er ikke stormende uenighet og ville diskusjoner der heller. Mulig det er det på noen facebook grupper? Jeg er veldig lite aktiv på facebook (sannheten er selvfølgelig at jeg ikke skjønner bæra. Jeg har feks ei venninne i min facebook. Jeg står som hennes venn i hennes profil, men hun er ikke min venn i min profil? :???: Ja, ja, dette er kanskje ikke plassen og fiske etter facebook hjelp på.)

Gammel 01-05-07, 23:03   #43
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg regner ikke medlemssalong 1 og 2 som lukkede fora . De defineres som delvis-lukket i mitt hode. Jeg snakker om Ville Modne her inne samt diverse grupper på facebook.

Det er mulig det er mer liv på facebook, selv er det en døgnflue som kult den første uken eller så, så stilner det av.
Jeg tror ikke noen skal bekymre seg for at det er så mye liv bak såkalte lukkede dører heller, vårslappheten tar alle som en.

Gammel 01-05-07, 23:06   #44
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror som deg, Zol. Det er enkelte medlemmer her inne som har fryktelig mange innlegg som man aldri "ser" i forumet. Ergo må det være aktivitet andre steder. Det er vanskelig for dem som ikke har tilgang til noen av de aktivitetsbaserte underforaene eller de lukkede fora (er det ett eller flere?) å vite hvor mye som skjer "på bakrommet". Ja, klart vi kan gå ut og rapportere at det den siste uken har vært hele 2 nye tråder på Medlemssalong 2 (mao tilnærmet dødt), men det er det jo bare dem som leser akkurat denne tråden som får med seg.

Aktivteten er nok i ferd med å flytte på seg ja. I tillegg har nok solen sitt å si!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 23:10   #45
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, klart vi kan gå ut og rapportere at det den siste uken har vært hele 2 nye tråder på Medlemssalong 2 (mao tilnærmet dødt), men det er det jo bare dem som leser akkurat denne tråden som får med seg.

Jeg er ikke i medlemsalong 2, men det er jo lett å tenke slik at de fleste som har tilgang dit også er på Ville Modne. Og siden Ville Modne er helt lukket har vel de som er der inne lite behov for salong nummer 2. Ergo; lite aktivitet.

Gammel 01-05-07, 23:15   #46
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zol, jeg synes det blir svært merkelig å legge skylden for liten aktivitet i de åpne foraene på det lukkede underforumet. Det har tross alt vært her fra dag én, og det har da vært nok av liv og medlemseksplosjon i de åpne og halvåpne delene av forumet for det. Det lukkede underforumet er heller ikke et sted hvor man sitter og observerer og kommenterer resten av forumet – det blir det faktisk slått strengt ned på.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 23:17   #47
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

For øvrig har jeg startet en fryktelig provoserende tråd på reiseforumet. :flink:

Kjempeflink!

Jeg gjorde et forsøk her forleden dag, jeg også, og det ble nesten antydning til diskusjon .

Gammel 01-05-07, 23:22   #48
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner meg ikke igjen i følelsen av å være iakttatt eller ekskludert, men gjenkjenner igjen undringen fra kvelder med laber aktivitet - er det virkelig stille her, eller er alle andre andre steder? Men jeg vet jo at det ikke er på M2 det skjer ihvertfall. Og antar at aktiviteten i hovedforumet er nokså proporsjonal med hele forumet. Men som sagt er det jo en viss usikkerhet i å ikke vite. Og den er kanskje ikke alle like komfortabel med.

Gammel 01-05-07, 23:23   #49
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er i Ville Modne og det er ikke stormende uenighet og ville diskusjoner der heller. Mulig det er det på noen facebook grupper? Jeg er veldig lite aktiv på facebook (sannheten er selvfølgelig at jeg ikke skjønner bæra. Jeg har feks ei venninne i min facebook. Jeg står som hennes venn i hennes profil, men hun er ikke min venn i min profil? :???: Ja, ja, dette er kanskje ikke plassen og fiske etter facebook hjelp på.)

Godt det ikke bare er meg! Jeg har rett og slett begynt å føle meg litt gammel, for det der facebook kom uten at jeg har forstått noe som helst. Har ei venninne som kom og sa at "facebook er kjekt", men da jeg spurte hva og hvorfor, så ble hun litt unnvikende og kunne egentlig ikke svare på hva det er, hva man skal med det og hva som gjør det så gøy . Annet enn at man ikke bruker nick der, og det kan ikke jeg se at er noe å rope hurra for . Har fått to invitasjoner, men rett og slett bestemt meg for at det er noe som vil ri over, og ikke giddet å engasjere meg.

Så får jeg heller svelge en kamel eller fem om jeg tar feil .

Gammel 01-05-07, 23:25   #50
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Tinetoff, jeg legger ikke skylden på noe eller noen. Jeg diskuterer. Forøvrig; selv om Ville Modne har eksistert fra første dag, har mange av de andre brukerne her inne ikke visst om denne gruppen før nå nylig.

Gammel 01-05-07, 23:26   #51
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Tinetoff, jeg legger ikke skylden på noe eller noen. Jeg diskuterer.

Aktivitet!!! Ja!

Gammel 01-05-07, 23:26   #52
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Aktivitet!!! Ja!

Gammel 01-05-07, 23:31   #53
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir alltid liv når det blir metadiskusjoner om forumdriften. Særlig når det kommer til en dæsj konspirasjonsteorier.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 23:40   #54
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Gjør så godt jeg kan.

Gammel 01-05-07, 23:41   #55
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Tinetoff, jeg legger ikke skylden på noe eller noen. Jeg diskuterer. Forøvrig; selv om Ville Modne har eksistert fra første dag, har mange av de andre brukerne her inne ikke visst om denne gruppen før nå nylig.

Kom an nå, legg skylden på noen, det blir ikke action her om alle skal sitte og være så fordømt enige!

La oss få litt

Gammel 01-05-07, 23:42   #56
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

La oss få litt

OK, da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 23:43   #57
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg nyter ikke våren, men sitter med semester sluttspurt.
Derfor er jeg lite her.
Og no er det sengetid, så dette blir dagens siste innlegg.
Natti natti.

Gammel 01-05-07, 23:44   #58
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff

For øvrig har jeg startet en fryktelig provoserende tråd på reiseforumet. :flink:

Og jeg har lagt inn et veldig ærlig svar som ingen har kvestet meg for ennå, og det er vel derfor det ikke er så mange saftige diskusjoner her. Folk er i hovedsak veldig runde i kantene og godtar at naboen ikke lever som seg osv.

Men jeg trodde jo kanskje at noen skule diskutere litt med meg, eller kalle meg noe da... Man prøver og man prøver...

Gammel 01-05-07, 23:51   #59
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men jeg trodde jo kanskje at noen skule diskutere litt med meg, eller kalle meg noe da... Man prøver og man prøver...

Nå har jeg kalt deg noe. :venter i spenning:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 23:54   #60
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nå har jeg kalt deg noe. :venter i spenning:

*løper å sjekker catfigthen mellom Teofelia og Kirsebær*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.