|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#202 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvor skjer det?
Jeg er ALLTID enig med nolo!
|
|
|
#203 |
|
Erfaren nok
|
Jeg lurer mest på om det er gardiner i stua deres..
|
|
|
#206 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvor skjer det? |
|
|
|
|
|
#207 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg har nå lest hele denne tråden, og en og annen tråd før også om omtrentlig samme tema. Og lurer på om jeg må ha tungt for det. Det er ikke krystallklart for meg hvordan strukturen på forumet er, ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#209 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skjer det?Jeg tror at jeg skal lage en egen klubb for oss som hater gardiner. |
|
|
|
|
|
#210 |
|
kamerat
|
Iler til: Faktum er at det ble lagd et lukket forum et annet sted først – på basis av en mailingliste som kokte fullstendig over mens NM-dramaet sto på i høst. Der ble grunnstrukturen dere ser her lagt – flisespikkeriet, oppskriftsforumet, litteraturforumet, jåleforumet, reiseforumet og andre populære underfora ble faktisk født der inne. Så stilte Desembermamma og HP Foreldreportalens til da ubrukte forum til disposisjon for oss. Vi flyttet med oss hovedstrukturen fra det andre forumet hit. Det aller meste ble gjort åpent (eller avhengig av aktivitetskrav), men én liten salong ble stående som lukket – Privatsalongen. Medlemmene i Privatsalongen har alle vært medlemmer av det første lukkede forumet, og/eller av den første mailinglista. Det er et sted mellom 50 og 60 medlemmer. Det brukes til private og personlige samtaler. Det slås ned på slarving. Det er et fint sted, men jeg synes at resten av FP er vel så fint. Og jeg håper det kan fortsette sånn.
|
|
|
#212 |
|
Erfaren nok
|
Jeg vasker aldri gardiner
|
|
|
#214 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Det også. I gardinklubben skal vi meske oss med å le av alle bildene med gardiner som blir lagt ut i forumet og i puleklubben skal vi pule. |
|
|
|
|
|
#216 |
|
Erfaren nok
|
Medlemsalong 2 er for de med 1000 ryktepoeng og 1000 innlegg.. (eller mer).
|
|
|
#217 |
|
flisespikker
|
Jupp. Det er en god del privatsalongmedlemmer som ikke har tilgang til Medlemssalong II selv om de har godt over 1000 innlegg, fordi kravet er at man har minst 1000 innlegg i den åpne delen av forumet.
|
|
|
#218 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#220 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Forslag: Klipp ut det du skriver her, opprett ny tråd i forumet "Informasjon", finn en egnet tittel, lim inn og post. Avslutt med å klistre tråden som viktig. Vips får alle nye brukere med seg dette uten å måtte spørre og grave. Det behøver jo ikke være vanskeligere enn som så? |
|
|
|
![]() |
|
|