Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 13:21   #201
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg skal ikke bruke bunaden min i år. Tror jeg. Jeg nekter å sy den ut.

Legg fra deg sjokoladen og kom deg ut på joggetur. Du har 16 dager på deg. *jager ut*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:21   #202
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Øh.... Om noen stort sett er enig med nolo så er det vel meg!

Jeg er jo så og si den trønderske varianten av nolo inni hodet mitt noen ganger.
Ikke våg og hold meg utenfor!

Jeg er ALLTID enig med nolo!

Gammel 02-05-07, 13:21   #203
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"stue" være stengt for de av oss som var her først og egentlig hadde vårt eget lile forum.

Jeg lurer mest på om det er gardiner i stua deres.. . Føler det er mange gardin-hatere her på FP.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:22   #204
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Nå ble jeg glad og lystig over humor i en opphetet diskusjon.

Humor? Hvor, hvor?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:22   #205
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Du er vel i det godtroende hjørnet idag, og tror at Brann kan vinne serien også? Og bli Mestere?

Tror? Jeg vet.
I tillegg vinner Liverpool Champions League. Banna bein!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:23   #206
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Legg fra deg sjokoladen og kom deg ut på joggetur. Du har 16 dager på deg. *jager ut*

Jeg lurer mest på om det er gardiner i stua deres.. . Føler det er mange gardin-hatere her på FP.

Bare Tinetoff.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:24   #207
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nå lest hele denne tråden, og en og annen tråd før også om omtrentlig samme tema. Og lurer på om jeg må ha tungt for det. Det er ikke krystallklart for meg hvordan strukturen på forumet er, ihvertfall.

Er strukturen slik?
1. Medlemsområdet (alle med mer enn 5 meldinger)
2. Medlemssalongen 1 (alle med 100 ryktepoeng)
3. Medlemssalongen 2 (hva er inngangskravet her, og hvor mange har tilgang?)
4. Privatsalongen for ca 50 forumgrundere (er dette det samme som VM/VMM?!)

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:24   #208
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gardiner er tull og tøys. Bare endaflere ting å vaske.

Gammel 02-05-07, 13:24   #209
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror at jeg skal lage en egen klubb for oss som hater gardiner.

Gammel 02-05-07, 13:25   #210
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var endel rabalder et annet sted som gjorde at noen åpnet et nytt forum. Da det nye forumet (FP) skule åpnes for andre også valgte admin å la en "stue" være stengt for de av oss som var her først og egentlig hadde vårt eget lile forum.

Rett meg gjerne om jeg tar feil.

Iler til: Faktum er at det ble lagd et lukket forum et annet sted først – på basis av en mailingliste som kokte fullstendig over mens NM-dramaet sto på i høst. Der ble grunnstrukturen dere ser her lagt – flisespikkeriet, oppskriftsforumet, litteraturforumet, jåleforumet, reiseforumet og andre populære underfora ble faktisk født der inne. Så stilte Desembermamma og HP Foreldreportalens til da ubrukte forum til disposisjon for oss. Vi flyttet med oss hovedstrukturen fra det andre forumet hit. Det aller meste ble gjort åpent (eller avhengig av aktivitetskrav), men én liten salong ble stående som lukket – Privatsalongen. Medlemmene i Privatsalongen har alle vært medlemmer av det første lukkede forumet, og/eller av den første mailinglista. Det er et sted mellom 50 og 60 medlemmer. Det brukes til private og personlige samtaler. Det slås ned på slarving. Det er et fint sted, men jeg synes at resten av FP er vel så fint. Og jeg håper det kan fortsette sånn.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:26   #211
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Humor? Hvor, hvor?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:26   #212
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gardiner er tull og tøys. Bare endaflere ting å vaske.

Jeg vasker aldri gardiner
Kjøper evt nye .

Tror min stue hadde blitt direkte ukoselig uten gardiner.

Gammel 02-05-07, 13:27   #213
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg tror at jeg skal lage en egen klubb for oss som hater gardiner.

Eller for oss som liker puling?

Gammel 02-05-07, 13:28   #214
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Eller for oss som liker puling?

Det også. I gardinklubben skal vi meske oss med å le av alle bildene med gardiner som blir lagt ut i forumet og i puleklubben skal vi pule.

Gammel 02-05-07, 13:30   #215
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

puleklubben skal vi pule.

Gammel 02-05-07, 13:31   #216
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg har nå lest hele denne tråden, og en og annen tråd før også om omtrentlig samme tema. Og lurer på om jeg må ha tungt for det. Det er ikke krystallklart for meg hvordan strukturen på forumet er, ihvertfall.

Er strukturen slik?
1. Medlemsområdet (alle med mer enn 5 meldinger)
2. Medlemssalongen 1 (alle med 100 ryktepoeng)
3. Medlemssalongen 2 (hva er inngangskravet her, og hvor mange har tilgang?)
4. Privatsalongen for ca 50 forumgrundere (er dette det samme som VM/VMM?!)

Medlemsalong 2 er for de med 1000 ryktepoeng og 1000 innlegg.. (eller mer).
Privatsalongen er forklart over her

Gammel 02-05-07, 13:31   #217
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

En annen ting som er viktig å få frem ang. medlemssalongene, både I og II, er at innlegg på lukkede fora ikke teller med når man teller antall innlegg som kreves for å komme inn. Til medlemssalong II blir tilgang gitt manuelt av HP eller Desembermamma, og da regner de ut hvor mange innlegg som er skrevet på den åpne delen av forumet. Da hjelper det fint lite at en er aktiv i den lukkede delen, man får likevel ikke tilgang til MII.

Jupp. Det er en god del privatsalongmedlemmer som ikke har tilgang til Medlemssalong II selv om de har godt over 1000 innlegg, fordi kravet er at man har minst 1000 innlegg i den åpne delen av forumet.

Gammel 02-05-07, 13:32   #218
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det er et fint sted, men jeg synes at resten av FP er vel så fint. Og jeg håper det kan fortsette sånn.

Jeg skravler forøvrig like mye her og der, men de siste dagene har det vært lite skravling. Det er mangemange grader ute, det er sol og sommer - og da sitter jeg ikke inne og forumere.

Forøvrig vil jeg bare påpeke at denne diskusjonen ALDRI hadde kunnet ffinne sted på et annet forum jeg vet om. Der hadde det blitt kneblet, låst og sikkert sparket ut noen også.

:veldig glad i FP:

Gammel 02-05-07, 13:32   #219
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Der skremte jeg deg, gitt.

Gammel 02-05-07, 13:33   #220
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Iler til: Faktum er at det ble lagd et lukket forum et annet sted først – på basis av en mailingliste som kokte fullstendig over mens NM-dramaet sto på i høst. Der ble grunnstrukturen dere ser her lagt – flisespikkeriet, oppskriftsforumet, litteraturforumet, jåleforumet, reiseforumet og andre populære underfora ble faktisk født der inne. Så stilte Desembermamma og HP Foreldreportalens til da ubrukte forum til disposisjon for oss. Vi flyttet med oss hovedstrukturen fra det andre forumet hit. Det aller meste ble gjort åpent (eller avhengig av aktivitetskrav), men én liten salong ble stående som lukket – Privatsalongen. Medlemmene i Privatsalongen har alle vært medlemmer av det første lukkede forumet, og/eller av den første mailinglista. Det er et sted mellom 50 og 60 medlemmer. Det brukes til private og personlige samtaler. Det slås ned på slarving. Det er et fint sted, men jeg synes at resten av FP er vel så fint. Og jeg håper det kan fortsette sånn.

Forslag: Klipp ut det du skriver her, opprett ny tråd i forumet "Informasjon", finn en egnet tittel, lim inn og post. Avslutt med å klistre tråden som viktig. Vips får alle nye brukere med seg dette uten å måtte spørre og grave. Det behøver jo ikke være vanskeligere enn som så?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.