|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Finnes det fattige i Norge, tror dere?Nå er jeg så hldig at jeg ikke går innunder fattidomsgrensen, og er vel egentlig langt over den også.
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Finnes det fattige i Norge, tror dere?
Er det utenkelig? Kan man ikke utdype hva man mener eller mente når folk missforstår uten at man skal holdes fast med det folk først tolker det til å være? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
frakoblet
|
Utenkelig at vi oppfattet feil? Er det virkelig flere måter å tolke dette på?
![]() |
#7 |
Administrator
|
Ser du klipper setningen i midten av min kommentar ut. Den skal da ses sammen med Jessicas avsnitt, og setningene som kom før og etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
frakoblet
|
Jeg klippet ut essensen. Essensen var at du uttalte deg om at man kunne gjøre mye selv, og at man ikke plutselig var havnet i grøfta. Der tar du feil. Og det kan du umulig ha belegg for å hevde.
![]() |
#9 |
Administrator
|
![]() Sv: Finnes det fattige i Norge, tror dere?Vel, hvis man står på toppen av en trapp og ramler, så sitter man ikke pluttselig på bunn. En har som regel vært innom et par trinn på veien ned. Noen klarer å gripe fatt og stanse fallet, noen prøver å gripe fatt men klarer ikke, andre la være å gripe fatt, og andre igjen faller helt ned - og sitter til slutt på bar bakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolute Beginner
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|