|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er lekser overgrep mot barn?
|
|
|
#142 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er lekser overgrep mot barn?
Jeg er så enig i alt du sier her Røverdatter. Og vil føye til at min eldste har det likedan, hun gjør også mye av leksene i denne perioden, men de lengste og vanskligste står gjerne igjen til vi voksne er hjemme mellom 17 og 18 engang. Så skal middag lages. Jeg må si at det står en stor ubrukt ressurs igjen i denne perioden slettes ikke stemmer for vår del. Jeg har ikke en eneste egen fritidsaktivitet, så kveldene våre tas ikke av det heller. Jeg jobber mye og er egentlig ganske sliten når kvelden kommer, jeg er ikke flau over å si det heller. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er lekser overgrep mot barn?Her er 8 åringen kun med på en aktivitet av gangen. Akkurat nå er det litt overlapp med fotball og sang/dama. Men fotballen er ferdig iløpet av september.
|
|
|
#144 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er lekser overgrep mot barn?Jeg ønsker meg en skikkelig lekserevisjon på nasjonalt nivå. Vi har en del forskning, så bare sett i gang en grundig evaluering i fagmiljøet med påfølgende veiledere og retningslinjer. Jeg vil sikre et klart mål med leksene, og hvordan man best oppnår det, samt unngå tilfeldige lekser fordi "sånn har vi alltid gjort det" eller "det krever foreldrene".
|
![]() |
|
|