Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-13, 15:44   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes at å dra på tur til tross for at skolen sier nei, er et ganske kraftig signal overfor barna, og jeg håper og tror at flere enn dem med Flink Pike syndrom vil droppe det av den grunn.

Jeg håper, jeg også, men jeg frykter at ganske mange vil finne på en fryktelig god grunn inne i hodet sitt ("bestemor er bare 70 en gang", "vi sparer faktisk 10.000 på å reise i september", "tenk så mye engelsk han lærer"...) og så dra likevel.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 15:45   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg håper, jeg også, men jeg frykter at ganske mange vil finne på en fryktelig god grunn inne i hodet sitt ("bestemor er bare 70 en gang", "vi sparer faktisk 10.000 på å reise i september", "tenk så mye engelsk han lærer"...) og så dra likevel.

Dem om det. Over mitt lik om jeg hadde forklart barna mine at "du skjønner, skolen sier at du ikke får lov, men vi velger å gjøre som vi vil vi fordi vi er så veldig spesielle".

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 15:47   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Dem om det. Over mitt lik om jeg hadde forklart barna mine at "du skjønner, skolen sier at du ikke får lov, men vi velger å gjøre som vi vil vi fordi vi er så veldig spesielle".

Det hadde selvsagt vært over mitt lik også, på samme måte som om det de siste syv årene har vært over mitt lik å søke om fri selv om vi hadde fått lov til å dra.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 15:48   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det hadde selvsagt vært over mitt lik også, på samme måte som om det de siste syv årene har vært over mitt lik å søke om fri selv om vi hadde fått lov til å dra.

Ja, jeg har heller ikke vurdert det, men moralsk sett hadde jeg slitt enda mer om jeg i tillegg skulle forklare barnet mitt at vi gjorde det til tross for at vi ikke fikk lov.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.