|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollLite visste jeg hva et nettroll var da jeg meldte meg inn på FP. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollVar ikke på KG men husker det var noe med en på SG eller SM og stusset veldig over en ung jente som la ut mye spesiellt, hun hadde ikke egne barn, mulig hun var gravid. Husker ikke helt men så skjedde det noe forferdelig med barnet som samboeren hadde. Rett etterpå ble brukeren hennes slettet, tror jeg. Huff. Tenkte mye på dette etterpå og håper at det var et nettroll altså.
|
|
|
|
#83 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettroll
Det var ikke et troll, men en grusom historie fra virkeligheten. Jeg husker ikke om hun ble dømt da.
|
|
|
#84 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hun fikk 12 års fengsel. Er vel ute igjen nå. En fryktelig historie som alltid vil være med meg. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hun ble dømt, men skulle visstnok ta det til Strasbourg. Siden har det vært stille. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollDet må ha vært rundt 2002-2003? Vi var på visning i huset der barnet døde da vi lette etter hus første gang.
|
|
|
#87 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollSaken fikk en del oppmerksomhet nettopp pga nettforumet. Jeg mener at det var brukere på NM som anmeldte saken? Hun la ut om dødsfallet der, tror jeg, og innleggene hennes ble en del av politietterforskningen. :huff:
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 08-10-13 kl 23:55. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg får fortsatt frysninger hver gang jeg passerer det huset. Hadde hun bare kun vært ett nettroll. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollHerlighet. For en tragedie.
|
|
|
|
#93 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollHusker den ja.
|
|
|
#94 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollDen saken husker jeg også, jeg husker jeg leste tråden der hun skrev om det og hun lurte på om hun skulle legge ut bilder av det døde barnet i kisten, om noen var "interessert" i å se det. Ble stor oppstandelse. Huff, så tragisk hele greia var.
|
|
|
#95 |
|
Peppy!
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollJeg husker også godt saken, da hun drepte stedatteren. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollJa, det husker jeg godt også, selv om jeg ikke kjente henne noe særlig. Også her inne er det jo mange gode eksempler på at folk bryr seg på ekte om folk vi bare har møtt på nett. Jeg er glad vi fremdeles kan tro på de fleste.
|
|
|
#97 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er jeg også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#98 |
|
www.bomulls.no
|
Senhøst/vinter 2003 var det vel? Før min aktive forumtid, så jeg kjenner ikke historien mer enn at jeg har hørt om den. Og det er jeg glad for. Grusomt!
|
|
|
#99 |
|
Dragedytteren
|
Det virker jo som det nærmer seg Münchausen by Proxy - foreldre som forsøker å få leger og andre til å tro at barnet er alvorlig sykt for å få oppmerksomhet selv. I ekstreme tilfeller blir jo barn skadet eller forgiftet med vilje.
|
|
|
#100 |
|
villende
|
Høh. Er Milla fortsatt aktiv, altså. Ikke at jeg har tid til å lete, men hun var jo (om ikke annet) ganske underholdende. |
|
|
|
![]() |
|
|