Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvordan oppbevarer du laken?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-13, 01:25   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du laken?

Hva med slike skuffer under sengene? Poden har en slik en under sin seng da det ofte må skiftes nattestid, og da er det veldig greit å minimere det meste av tid frem og tilbake, hit og dit. Ikea har flere smarte skuffer. Velg en med godt lokk, slik at støv ikke samler seg oppi. Og ikke fortell meg at du har kontinentalseng - da får du kjøpe ny

Gammel 10-10-13, 01:34   #2
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du laken?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Hva med slike skuffer under sengene? Poden har en slik en under sin seng da det ofte må skiftes nattestid, og da er det veldig greit å minimere det meste av tid frem og tilbake, hit og dit. Ikea har flere smarte skuffer. Velg en med godt lokk, slik at støv ikke samler seg oppi. Og ikke fortell meg at du har kontinentalseng - da får du kjøpe ny

Nei, ingen kontinentalseng her. Det var ikke så dum idé. Jeg har vært inne på tanken tidligere, men de kassene jeg har kommet over som har vært lave nok til å gå inn under senga har hatt "pustehull" i lokket, eller så har det vært med sånne rælete lokk som ikke sitter tett for en femmer. Men du sier at de har med skikkelig lokk på Ikea, altså!? Og jeg som nettopp har meldt meg som sjåfør for en venninne som skal på Ikea til uka! Det passer jo perfekt!

Innen senga skal byttes ut med kontinentalseng så har vi nok fått flere skap, så da løser det seg selv!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.