|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erna Solbergs kjoleJa, jeg har også inntrykk av at Jens og Jonas sitt utseende har vært gjenstand for nesten mer diskusjon enn Erna sitt. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Erna Solbergs kjoleSåkalte forståsegpåere sier dette: Hud er ut. http://www.kk.no/882824/hudfargede-s...r-er-aldri-lov |
|
|
|
|
|
#64 |
|
X First Lady
Sv: Erna Solbergs kjoleNår det er sagt så hører ikke jeg så mye på forståsegpåere men velger strømper i den fargen jeg selv liker og som jeg tror kler meg. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Erna Solbergs kjole
Den linken har jeg linket til tidligere en gang her inne. Jeg er rykende uenig med Jenny Skavlan eller Pia Haraldsen eller hvem det nå var som sa det. I veldig mange tilfeller, kanskje de fleste, er lyse stømpebukser helt klart penest og mest flatterende. Spør du meg. Jeg har sikkert ikke fasiten. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg tror han hadde smoking. Den var svart.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Librocubicularist
|
Det la ikkje eg merke til, eg såg bare eit bilete av han kor han hadde sløyfe. Men svart er absolutt ein kledeleg farge til han, det står bra til både hud- og augefargen. Og så er det jo politisk nøytralt.
|
|
|
|
#69 |
|
Passiv
|
Denne linken er jo bare SÅ 2011. |
|
|
|
#72 |
|
maler
|
Sv: Erna Solbergs kjoleDet er bare for kvinner at klær og innpakning blir diskutert mer enn innholdet i det de legger frem. Og det gjelder uansett hva de har på seg. At utseendet til mannlige offentlige personer også blir kommentert blir helt annerledes, det er aldri hovedtema etter en viktig tale. Mens for kvinner tror jeg ikke det finnes noe som både er pent nok og nøytralt nok til at det ikke blir diskutert.
|
|
|
#73 |
|
Leser
|
Sv: Erna Solbergs kjoleVeldig fin kjole! Men det er rart å se Erna i rødt, tror omentrent jeg bare har sett henne i blåe klær i helt siden hun ble leder i Høyre. (Mulig jeg har blunket litt innimellom?
|
|
|
#74 |
|
Tatt på
|
Sv: Erna Solbergs kjoleNå må jeg inn og forsvare Erna litt, for hun har da ikke helt flate sko! Det er minst 2 cm hæl på skoene, både på bildet fra nyttårstalen og fra da de kom ut på Slottsbakken. Fornuftig dame som har fornuftige sko.
|
|
|
#75 |
|
guru advisor
|
Sv: Erna Solbergs kjoleOg så er det vel først og fremst kvinner som komenterer, og føler de må mene noe om andre kvinners utseende? Ble i jula sittende å høre på damer som hadde sterke meninger om danske Helle Thorning Smith, eller Gucchi-Helle som hun kalles |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Erna Solbergs kjoleSå kjoletråden er fremdeles lengre enn taletråden? |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Olemic thommesen fikk nå hvertfall gjennomgå kraftig for sitt antrekk til sitt første møte som stortingspresident. Og gråstenket til både jens og jonas, samt disses skiturer og hva har du synes jeg da er nevnt både her og der. Urettferdig nok nevnes ikke kvinners gråstenk |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Erna Solbergs kjoleHun var jammen fin i rødt!, tenkte jeg, og var også litt forundret over at hun ikke stilte i blått :forutinntatt:. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Erna Solbergs kjoleHun har brukt en del rødt etter valget. Blått i valgkampen tror jeg var en "branding"-greie.
|
|
|
#80 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Erna Solbergs kjoleSånn er det jo. Kristin Halvorsen gikk i signalrødt, husker jeg. Uten at det vel er en farge hun velger til vanlig.
|
![]() |
|
|