|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Eller, jeg tror kanskje ikke den ble så veldig fin, den duken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan strikke, men foretrekker å hekle. Jeg er en periodehekler/-strikker, så jeg har bestemt meg for å starte neste prosjekt etter eksamen, sånn at jeg ikke skal blir for oppslukt av det. Jeg har forresten også vært medlem av en syklubb som faktisk holdt på med håndarbeid! 80-modell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan strikke, legge opp, øke og avslutte. Men jeg har ikke prøvd meg på noen større prosjekter enda. Genser fx.
![]() |
#45 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg har nok også kjerringstatus
![]() |
#46 |
Tatt på
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg har aldri strikket en genser eller en sokk, men strikker med glede kunststrikk. Det vil si duker, sengetepper, vogntepper og gardiner i fine mønstre. Er periodestrikker, er kanskje på tide å strikke noen vogntepper/sengetepper til lille babyen min kommer i oktober.
![]() |
#47 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Man er ikke kjerring fordi om man strikker. Man fører videre kulturaven. Nå strikker jeg Selbuvotter i anledning 150 årsjubileet til Selburosa. Veldig gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...
![]() |
#49 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Lærte også å sy på symaskin, brodere men broderingen har jeg glemt mye av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan strikke, men gjør det ikke ofte. Har strikket to gensere de siste årene. Men moren min er så mye flinkere, så jeg lar henne ta seg av de vanskelige strikkeprosjektene.
![]() |
#52 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...For min del synes jeg det er mer kjerring å bake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
er grønn og fin.
|
En sånn genser har je strikket også, og jeg har min andel av halvstrikkede plagg gitt.
![]() |
#55 |
By the Sea
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Apropos kjerringfaktor;
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Man kan ikke strikke selv om man strikket et skjerf på barneskolen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som om jeg skulle ha skrevet det selv, men jeg har bare strikket 2 Mor Signes babytepper. Jeg skjønner ingenting av strikkeoppskrifter og liker meg best når jeg kan strikke "vrangt" fram og tilbake, fram og tilbake, fram og tilbake...... Jeg er tidlig 70-tallsmodell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må bare signere Nabbe på begge punkter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...De fleste jeg kjenner kan strikke (iallefall hunkjønn), men jeg kan ikke. Det vil si; jeg kan strikke rettstrikk. Ikke vrang eller noe annet avansert. Jeg KUNNE vrangstrikk en gang, man lærte det da på skolen. Legge opp lærte jeg først i fjor, i en alder av 31 år. Felle av kan jeg, det er ganske enkelt og jeg har aldri glemt det liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|