|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#183 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg er på slanker`n og spiser nå som følger enten:
|
|
|
#184 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Pain au chocholait har jeg aldri skjønt meg på, synes det er kjedelig. |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?
|
|
|
#187 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg Elsker kråssanga, men butterdeig med sjokolade i er ikke godt.
|
|
|
#189 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg liker egentlig ingenting laget av butterdeig. Jeg får det jo ned, men det er ingen høydare og bortkastet å spise. Wienerbrød og slikt, nei takk. Jeg trodde ikke jeg likte croissanter heller, men jeg spiste én croissant med aprikosmarmelade og en kaffe til frokost (ja, etter vanlig, sunn mat, da) hver eneste dag på en ferie i fjor. Det var en overraskende god avslutning på frokosten. |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Spiser ikke frokost blir heller mere en tidlig lunsj. Her går det i yoghurt med nonstopp og brødskive med nugatti så utrolig Sundt. Nei nå har jeg bestemt meg for og endre kostvanene mine og skritt for skritt legge alle måltider inn på sunnere alternativer. Så siden jeg skjeldent får tid till frokost tror jeg att det blir Shake till frokost bare for og starte så har jeg bedre tid till skikkelig mat resten av dagen, jeg er ikke en som er så fryktelig gla i mat tidlig heller |
|
|
|
|
|
#191 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva spiser du til frokost?For tiden går det i havregrøt med blåbær. Alternativt to ristede skiver med syltetøy, eller, de dagene jeg ikke rekker mat før jeg drar, en gresk yoghurt ved pulten på jobb. Fellesnevneren er altså at frokost må være søtt, ellers går det ikke ned. I helger kan jeg spise frokost som ikke smaker søtt, men da spiser jeg ikke med en gang jeg står opp.
|
|
|
#193 |
|
Har tro på forbedring
|
Skyr er kjempegodt. Med litt valnøtter i er det supert. Den med bringebær er definitivt best
|
|
|
#195 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Nei, nei, det er bare sitronskyr som duger! Jeg har fått min lokale Rema til å bestille spesielt til meg, så hver mandag henter jeg 24 sitronskyr! De ansatte ser litt rart på meg, men kan jeg noe for at mine vaner smittet over på mannen da? Så vi spiser 2 skyr hver, hver dag. Nevnte jeg at det er dyyyyrt!
|
|
|
#197 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Alt som kan sies med sjokolade er jo mye bedre enn ting uten sjokolade.
|
|
|
#199 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sjokoladesaus?
|
|
|
#200 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg, som er matoman, og elsker alt søtt og fett, liker verken croissanter eller pain au chocloat i noen stor grad. Jeg spiser det om jeg må. Men det er aldri noe jeg velger. Så det utgår til frokost. Noe annet som utgår med høye kneløft er English Breakfast eller alt annet som måtte involvere egg. Selv nå, fem år etter lavkarbomånedene mine, orker jeg ikke eggeretter.
|
![]() |
|
|