Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Brent kvinne søker solkrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-14, 12:25   #21
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brent kvinne søker solkrem

Jeg bruker Cliniderm, både i fjeset og på kroppen. Den trekker godt inn, lukter ikke, har ikke satt flekker så jeg har merket noe, og kommer i ulike størrelser.

Gammel 30-05-14, 12:52   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer aldri å huske solkremmerker, men jeg er stor fan av en oransje sprayflaske med en ganske tørr olje. Den er så lett å smøre ut at det er en fryd! En av de største apotekmerkene, du ser den med én gang. Eucerin, kanskje?

Til ansiktet bruker jeg Cliniderm Light and matifying, den er lett og litt matt (duh) så jeg kan nesten bruke den til hverdags også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 13:38   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endte med to typer Cliniderm, som var på tilbud på apoteket. Mener å huske jeg har hatt den før uten å mislike den. Jeg husker dessverre ikke hvilken type det var som satte gule flekker på alt, sommeren for to år siden.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 19:53   #24
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sverger til P20, men vær obs på at den kan sette merker om du kler på deg før den har trukket inn i huden. Jeg har dog ikke opplevd det, men mener å huske at det stor i "bruksanvisningen".

Det beste er at det holder å smøre seg en gang på morgenen, den er ekstremt vann- og svettesikker.

Sist redigert av ~TM~ : 30-05-14 kl 20:29.
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 20:00   #25
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Cliniderm fra apoteket er helt uovertruffen, synes jeg. Lukter ingenting, lett og fin i konsistensen, har aldri hørt om noen som ikke tåler den - og den er ofte på tilbud.

Min vennninne reagerte kraftig på den...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 21:39   #26
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg sverger til P20, men vær obs på at den kan sette merker om du kler på deg før den har trukket inn i huden. Jeg har dog ikke opplevd det, men mener å huske at det stor i "bruksanvisningen".

Det beste er at det holder å smøre seg en gang på morgenen, den er ekstremt vann- og svettesikker.

Må du smørje deg igjen dersom du badar?

Gammel 30-05-14, 21:43   #27
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier aldri å reagere allergisk på kremer, og Cliniderm har jeg hatt før, så det er ihvertfall ikke noe problem. Mitt største solkremproblem er vel ofte lukten. Glemmer ikke da jeg hadde lest babysolkremtester til øyet ble stort og vått, og smurte inn minsten med dr. Hauschka, "uten parfyme" men tydeligvis med mange andre sterkt luktende ingredienser. Jeg ble direkte dårlig, og den kremen gikk rett i søpla.

Gammel 30-05-14, 22:43   #28
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Må du smørje deg igjen dersom du badar?

Jeg gjorde ikke det i Thailand, og jeg blir brendt veldig lett vanligvis.

Gammel 30-05-14, 22:51   #29
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

slang jeg meg ut i hammocken i går i stort sett bare truse og t-skjorte,

Og du som ikke er barnehagejente engang (eller var det ennå?).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 22:52   #30
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Tenkte på det... Men det er ikke noen som ser meg der altså. Da skal de i så fall gå veldig inn for det.

Gammel 30-05-14, 23:11   #31
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Cliniderm fra apoteket er helt uovertruffen, synes jeg. Lukter ingenting, lett og fin i konsistensen, har aldri hørt om noen som ikke tåler den - og den er ofte på tilbud.

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Min vennninne reagerte kraftig på den...

Jeg tåler heller ikke den.

Jeg har havnet på Cosmica etter mange mislykkede forsøk på å finne solkrem som jeg tåler.
Den lukter ingenting, og jeg blir ikke spesielt glinsende heller.

Gammel 30-05-14, 23:26   #32
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har for øvrig vært veldig godt fornøyd med Soltan Invisible Spray. Jeg har kjøpt den på Boots-apotek her i byen. Min er faktor 15, men finnes også i 8 og 30, har jeg sett.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 00:04   #33
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg sverger til Piz Buin allergy, og synes den lukter akkurat slik solkrem skal lukte.

Kjøpes hvor? Tror vi trenger ny. Usikker på om barnas er fra i fjor eller året før.....Min er kjøpt i USA i fjor.

Gammel 31-05-14, 00:07   #34
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kjøpes hvor? Tror vi trenger ny. Usikker på om barnas er fra i fjor eller året før.....Min er kjøpt i USA i fjor.

Den selges mange steder, tror jeg. Cubus?

Gammel 31-05-14, 00:10   #35
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Bare så det er nevnt; solfaktor lavere enn 15 er tøysete og fungerer mer som smør til steking. Sier min farmasøyt-venninne. :-)

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 00:48   #36
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Bare så det er nevnt; solfaktor lavere enn 15 er tøysete og fungerer mer som smør til steking. Sier min farmasøyt-venninne. :-)

Det er min erfaring også.
Men jeg skulle gjerne hatt link til en troverdig kilde som jeg kan vise mannen min slik at han forstår at han bør bruke høyere faktor enn 10 i Norge.

Gammel 31-05-14, 03:36   #37
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

La roche de Posay er veldig bra, men jeg er synes huden blir så klissete av den tykke kremen. Jeg liker ISDIN og for tiden bruker vi disse:

og

Takler fint at vi både svetter og bader. Holder i 4-5 timer og da er vi som regel fornøyd med å være ute.

Gammel 31-05-14, 06:58   #38
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg får lett soleksem, det blir forverret av de fleste solkremene på markedet. Det var en hudlege som anbefalte meg Vichy, den funker som bare det og jeg tør ikke bruke noe annet. 50 til ansiktet og 30 til kroppen. Smører rikelig på.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 08:23   #39
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Kreftforeningen sier at for norske forhold er faktor 15 det beste, det er tilstrekkelig men også et minimum. Jeg får av en eller annen grunn ikke copy/paste med nettbrettet for tiden, men gå inn på kreftforeningen.no der finner du råd om sol under "forebygging".

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 00:40   #40
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Pleier å kjøpe på Cubus.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.